Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Min beste venninne skal gifte seg og jeg er forlover. Hun klarer ikke å bestemme seg for en brudekjole og så langt har vi brukt 5 lørdager på å reise rundt på brudesalonger på jakt etter den perfekte kjolen. Nå vil hun at vi skal reise til Stockholm, for der er det vist en kjole som hun bare MÅ prøve. Økonomisk er det helt greit, hun betaler for alt, men dette begynner å ta alt for mye tid bort fra familien min. Har selv fire barn og mannen begynner mildt sagt å bli lei av å være alene med dem lørdag etter lørdag og nå er det snakk om en hel helg. Hva gjør jeg? Er jo forloverens "jobb" å bli med på sånt.... Anonymous poster hash: 8f4a2...6c4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Du får si som sant er at du desverre ikke kan bruke mer av helgene til familien din på hennes kjolevalg. Anonymous poster hash: 95221...2d0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Forloveren kan gjerne være med en gang å prøve kjoler i nærmeste by, men ikke 5 ganger eller til utlandet en helg. Da er det heller din jobb å fortelle henne at hun er i ferd med å bli en bridezilla. Anonymous poster hash: 30453...d95
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Opp til deg. Si det som det er ang. familien din. Anonymous poster hash: c350c...bc0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Min forlover var med til salongen 1 gang! Hadde aldri forventet det du har stilt opp. Anonymous poster hash: beba4...f4c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Det der er helt sykt. Du må bare si til henne at du dessverre ikke har tid til det. Anonymous poster hash: f9fb7...4d4
TPK Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Det er også forloverens jobb å dempe hysteriet hennes litt. Si at nå er det nok, du kan dessverre ikke bli med. Hun klarer da å prøve kjole selv?
sug lut Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 For et nek av en brud. Verden dreier seg ikke rundt henne, det er bare hun og div idiotiske brudeserier som tror det.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Hehe...wow! Håper hun har noe å fylle dagene med etter bryllupet Stockholmtur hørtes forlokkende ut...men timelange kjoleprøvinger høres drepen ut. Anonymous poster hash: 9ca15...487
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Da dropper jeg det med god samvittighet 😊. Hun er en fantastisk dame altså, lider bare av en smule beslutningsvegring og alt for mye tid og penger 😉. Anonymous poster hash: 8f4a2...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå