Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har bakt skillingsboller og sjokoladekake og kommer ikke på noe mer Tips til noe å ha med på tur i påskefjellet? (Og dere som ikke baker trenger ikke fortelle oss det) Anonymous poster hash: 9c118...b2f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Vi baker bestandig brytebrød som vi deler litt seremonielt. Dessuten blir det en konfektkake med mørkt sjokoladetrekk og appelsinlikør til påskeaften. Anonymous poster hash: 32ce6...a1f
VE-G Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Vi baker bestandig brytebrød som vi deler litt seremonielt. Dessuten blir det en konfektkake med mørkt sjokoladetrekk og appelsinlikør til påskeaften. Anonymous poster hash: 32ce6...a1f Er det mulig å få oppskrift på den konfektkaka? Gjerne brytebrødet også
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Vi baker bestandig brytebrød som vi deler litt seremonielt. Dessuten blir det en konfektkake med mørkt sjokoladetrekk og appelsinlikør til påskeaften. Anonymous poster hash: 32ce6...a1f Er det mulig å få oppskrift på den konfektkaka? Gjerne brytebrødet også Litt vanskelig. Jeg bruker ikke oppskrift. Anonymous poster hash: 32ce6...a1f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Må jeg bake til påsken? Får følge denne tråden for å få litt inspirasjon, da, og del gjerne oppskrifter Brytebrød hørtes godt ut, forresten! Anonymous poster hash: 3585c...5e0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Her bakes det rundstykker, fylte horn og gulrotkake Anonymous poster hash: 07cdd...99b
Førstemann Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Har ikke helt bestemt meg enda. Men skal sikkert bake en del fylt horn, det syns ungen er godt. Og så skal jeg bake en påskekake, enten kvikklunsj eller en suksesskake med påskemarsipanpynt
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Suksessterte og eltefrie brød! Anonymous poster hash: 62468...956
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Forhåpentligvis en bolle i ovnen.. Anonymous poster hash: 55416...246
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Scones Anonymous poster hash: b4c3c...7c4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Har ikke helt bestemt meg enda. Men skal sikkert bake en del fylt horn, det syns ungen er godt. Og så skal jeg bake en påskekake, enten kvikklunsj eller en suksesskake med påskemarsipanpynt Kvikklunsj kake? 😱 Finnes det en egen kvikklunsj kake eller mener du en slik kake med kvikklunsj rundt? Oppskrift? Anonymous poster hash: 95e3f...e17
sug lut Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Min bestemor lagde alltid en stor bløtkake på påskeaften på hytta, og det har vi fortsatt med. Ellers kan det hende jeg baker en ladning foccaccia og tar med til fjells, det er så greit og godt å ha i matpakke på tur.
Førstemann Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Har ikke helt bestemt meg enda. Men skal sikkert bake en del fylt horn, det syns ungen er godt. Og så skal jeg bake en påskekake, enten kvikklunsj eller en suksesskake med påskemarsipanpynt Kvikklunsj kake? Finnes det en egen kvikklunsj kake eller mener du en slik kake med kvikklunsj rundt? Oppskrift? Anonymous poster hash: 95e3f...e17 Mener sjokoloadekake med kvikklunsj rundt. Og påskeegg oppi:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 Må man bake til påske, er det vanlig altså? Anonymous poster hash: 9b246...656
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #17 Skrevet 2. mars 2016 Å nei! Må det bakes til påske også nå? Jeg som ikke er ferdig meg den fantastiske hjemmekjøpte julekakeboksen min! Jeg lurer er par kyllinger oppi den og sier at det er påske kaker "for jula varer helt til påske.." Eller no... Anonymous poster hash: 3ae3e...260
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #18 Skrevet 2. mars 2016 Ja, så lurt å bake til påske! Det vil jeg også gjøre. Hvordan gjør dere det? Baker nå i løpet av ukene som kommer og fryser det? Vi skal på fjellet. Deilig å ha med hjemmebakst. Anonymous poster hash: 2dced...439
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #19 Skrevet 2. mars 2016 Ja, så lurt å bake til påske! Det vil jeg også gjøre. Hvordan gjør dere det? Baker nå i løpet av ukene som kommer og fryser det? Vi skal på fjellet. Deilig å ha med hjemmebakst. Anonymous poster hash: 2dced...439 #7 her. Jeg baker alltid i god tid i forveien og fryser det ned. Her går det mye rundstykker, fylte horn og gulrotkake/ muffins uten glasur. Så tar vi det opp om morgen når vi skal ut på tur, så tines bakevarer i sekken. Kjekt å ha i bakhånd fylte horn, for ungene er ikke alltid sulten når man skal ha grillmat. Anonymous poster hash: 07cdd...99b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #20 Skrevet 2. mars 2016 blir nok brownies, og pizzasnurrer, alltid en slager uansett hvem som skulle dukke opp på døra, eller turen man kal på Anonymous poster hash: dbaaa...9c6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #21 Skrevet 2. mars 2016 Må man bake til påske, er det vanlig altså? Anonymous poster hash: 9b246...656 Selvsagt må man ikke det. Men jeg tror nok det er ganske vanlig å bake noe litt ekstra godt til høytiden. Jeg har fått mange gode tips her, det blir nok både fylte horn og pizzasnurrer i fryseboksen etterhvert 🐣 Hi Anonymous poster hash: 9c118...b2f
Hønemor30 Skrevet 2. mars 2016 #22 Skrevet 2. mars 2016 sukkerfri bakst i år - så blir hvertfall suksessterte. Får se om vi heller går for å lage litt desserter. Ikke all bakst som er vellykket uten sukker 😜
DramaMama Skrevet 2. mars 2016 #23 Skrevet 2. mars 2016 Jeg baker alltid en eller annen kake med appelsin til påskeaften. Det er det eneste.
Iselilja Skrevet 2. mars 2016 #24 Skrevet 2. mars 2016 Minstemor har bursdag, så det blir i alle fall bløtkake og muffins, i tillegg til en variant av Charlotte russe med bringebærmousse og rosekjeks. Sitron- og marengsterte er obligatorisk på påskeaften, samt en italiensk torta caprese bianca, og en torta pasqualina til påskelunsjen. Lager også hareformede rundstykker til barna. Eltefritt brød produseres daglig. Kjekt når vi ikke har oppvaskmaskin på hytta
MarianeA Skrevet 3. mars 2016 #25 Skrevet 3. mars 2016 Vannkringler baker jeg, og en kake av ett eller annet slag. Baker stort sett stor kake i langpannen og fryser i passe biter. Tiner på et øyeblikk mens man koker kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå