Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Hver gang jeg er på besøk hos mamma så sitter jentene til broren min på iPad. Jeg fatter det ikke, finnes det ikke noe kontroll eller annet barn kan gjøre?? Anonymous poster hash: d24fa...b7d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Hver gang jeg er på besøk hos mamma så sitter jentene til broren min på iPad. Jeg fatter det ikke, finnes det ikke noe kontroll eller annet barn kan gjøre?? Anonymous poster hash: d24fa...b7d Du får spørre broren din. Mener du at du oppdrar barn bedre og at han må gjøre som deg ? Anonymous poster hash: 6d09e...0e3
Selma_ Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Hver gang jeg er på besøk hos mamma så sitter jentene til broren min på iPad. Jeg fatter det ikke, finnes det ikke noe kontroll eller annet barn kan gjøre?? Anonymous poster hash: d24fa...b7d Du får spørre broren din.Mener du at du oppdrar barn bedre og at han må gjøre som deg ? Anonymous poster hash: 6d09e...0e3 Å herregud!
TinaK 1990 Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Ikke hos besteforeldrene jeg oppdrar...sitter de ned ipad hele tiden hjemme da?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Ikke hos besteforeldrene jeg oppdrar...sitter de ned ipad hele tiden hjemme da? Nei, hjemme har de ikke lov før helgen. Anonymous poster hash: d24fa...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå