Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Skal på ferie i sommer, og lurer på om vi skal dra til Kroatsia eller Serbia. Serbia er billigere, hvorfor velge Kroatsia over Serbia? Ser at de flere gjør det Noen med gode tips for Serbia? Anonymous poster hash: e8b78...44b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 De fleste vil vel gjerne ha sol og bading på sommerferie, da står jo Kroatia som klart valg. Har aldri vært i Serbia, men kan si at Kroatia er nydelig Anonymous poster hash: 508e2...e3e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 De fleste vil vel gjerne ha sol og bading på sommerferie, da står jo Kroatia som klart valg. Har aldri vært i Serbia, men kan si at Kroatia er nydelig Anonymous poster hash: 508e2...e3e De har sol, bading og bra forhold for en god sommerferie i Serbia også. De har ikke strand, men de har innsjøer, svømmebasseng osv osv Anonymous poster hash: e8b78...44b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Hos oss står valget nå mellom Kroatia og Montenegro. Der er det også strender, sol og badeliv. Anonymous poster hash: 538b3...47b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Hos oss står valget nå mellom Kroatia og Montenegro. Der er det også strender, sol og badeliv. Anonymous poster hash: 538b3...47b Både Kroatia og Montenegro er velkjente turiststeder som ofte blir fullpakket av turister, så hvorfor ikke Serbia? Tror vi må prøve det Anonymous poster hash: e8b78...44b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 De fleste vil vel gjerne ha sol og bading på sommerferie, da står jo Kroatia som klart valg. Har aldri vært i Serbia, men kan si at Kroatia er nydelig Anonymous poster hash: 508e2...e3e De har sol, bading og bra forhold for en god sommerferie i Serbia også. De har ikke strand, men de har innsjøer, svømmebasseng osv osv Anonymous poster hash: e8b78...44b Jeg tenkte mer på kystlinje, altså at folk vil bae i havet og være på stranda I hvert fall det jeg foretrekker. Anonymous poster hash: 508e2...e3e
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Mange vil vel til sjøen også er det vel det at det ikke reklameres og at det ikke går direktelinje dit. Men jeg har hørt at det er veldig fint, flott natur og god mat så det er ikke noen dum idé!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Norwegian flye to ganger i uken direkte til Serbia. Beograd har en fantastisk "Strand" og så er det mange små byer rund som har innsjøer. Vi får se Anonymous poster hash: e8b78...44b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Serbia er et flott land (jeg jobbet der en periode). Norwegian flyr direkte til Beograd og Beograd er en hyggelig by. Serbia er også veldig billig. Jeg personlig foretrekker hav og strand når jeg er på ferie, men hvis det ikke er så viktig for dere vil jeg absolutt anbefale Serbia. Anonymous poster hash: ba5b0...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå