Gå til innhold

Vurderer å flytte til Grimstad... Trenger hjelp ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke områder anbefaler dere å bo i? Er det noen områder som er mer "herjet/tvilsomme" enn andre? Hvilke områder er rolige og egner seg for småbarnsfamilier?

Anonymous poster hash: be0ec...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Myråsen og rundt der egner seg for barn. Sentrum, og nærheten av UIA egner seg ikke for barn. Bare studenter der, og lite barnefamilier.

Anonymous poster hash: 218fa...8f2
Skrevet

Ah! Takk for tips :) hadde så lyst til å bo i Hesnes området egentlig, men skjeldent noe til salgs der :(

Så områder som Groos vil du ikke anbefale? Hva med de nye områdene som bygges ut nå, kjæråsen o.l. Er det noe å trakte etter tro?

Skrevet

Opp :)

Skrevet

Myråsen er et stort og nytt område med masse barn, 1 stor barnehage og en liten famileibarnehage.

Hesnes er usentralt og du er helt avhengig av bil, er dårlig bussforbindelse dit.

Prestegårdskogen er et veldig stille område

Anonymous poster hash: 6ace4...2f0
Skrevet

Myråsen er et stort og nytt område med masse barn, 1 stor barnehage og en liten famileibarnehage.

Hesnes er usentralt og du er helt avhengig av bil, er dårlig bussforbindelse dit.

Prestegårdskogen er et veldig stille område

Så myråsen er nok en bra plass for en småbarnsfamilie

Skrevet

Vik

Anonymous poster hash: f9be7...627

Skrevet

Homborsund er en veldig koselig og rolig plass.Der bor jeg!Husene er gjerne litt rimeligere her også,siden det er litt usentralt.Ligger midt mellom Lillesand og Grimstad,men i Grimstad kommune!

Anonymous poster hash: 0f4e0...293

Skrevet

Aha! Jeg er litt vant til å bo usentralt men det er kanskje litt "ensomt" på Hesnes med tanke på ungenes nettverk :)

Men myråsen skal jeg sjekke ut!

Er så mye fint nå i Kjæråsen også men er litt usikker på hva slags nabolag det er/blir?

Skrevet

Ha vi har kikket litt i homborsund, kjempe fint der, men er det ikke litt isolert? Hvordan er det med "samhold" og samfunnet?

Skrevet

Ha vi har kikket litt i homborsund, kjempe fint der, men er det ikke litt isolert? Hvordan er det med "samhold" og samfunnet? Anonymous poster hash: be0ec...838

Jeg synes ikke det er isolert.Trives kjempegodt her.Bra samhold og utrolig hyggelige folk.Dårlige bussforbindelser da,så du må ha bil.Er et veldig fint hus til salgs her nå!
Skrevet

Hvor bor du hen nå da?

Anonymous poster hash: 004bb...d13

Skrevet

Er vokst opp på Østerhus. Veldig fint område med hovedsakelig barnefamilier. Kort vei til butikk og skole.

Anonymous poster hash: 6a650...c8f
Skrevet

Aha! Jeg er litt vant til å bo usentralt men det er kanskje litt "ensomt" på Hesnes med tanke på ungenes nettverk :)

Men myråsen skal jeg sjekke ut!

Er så mye fint nå i Kjæråsen også men er litt usikker på hva slags nabolag det er/blir?

Kjæråsen måtte jeg faktisk google, for det navnet hadde jeg ikke hørt før. Ser at det ligger et godt stykke utenfor grimstad, er vel ikke de beste bussforbindelsene der lenger? Eller kanskje det går lokalbuss dit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...