Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Hvilke områder anbefaler dere å bo i? Er det noen områder som er mer "herjet/tvilsomme" enn andre? Hvilke områder er rolige og egner seg for småbarnsfamilier? Anonymous poster hash: be0ec...838
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Myråsen og rundt der egner seg for barn. Sentrum, og nærheten av UIA egner seg ikke for barn. Bare studenter der, og lite barnefamilier. Anonymous poster hash: 218fa...8f2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Ah! Takk for tips hadde så lyst til å bo i Hesnes området egentlig, men skjeldent noe til salgs der Så områder som Groos vil du ikke anbefale? Hva med de nye områdene som bygges ut nå, kjæråsen o.l. Er det noe å trakte etter tro? Anonymous poster hash: be0ec...838
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Myråsen er et stort og nytt område med masse barn, 1 stor barnehage og en liten famileibarnehage. Hesnes er usentralt og du er helt avhengig av bil, er dårlig bussforbindelse dit. Prestegårdskogen er et veldig stille område Anonymous poster hash: 6ace4...2f0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Myråsen er et stort og nytt område med masse barn, 1 stor barnehage og en liten famileibarnehage. Hesnes er usentralt og du er helt avhengig av bil, er dårlig bussforbindelse dit. Prestegårdskogen er et veldig stille område Anonymous poster hash: 6ace4...2f0 Så myråsen er nok en bra plass for en småbarnsfamilie Anonymous poster hash: 6ace4...2f0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Homborsund er en veldig koselig og rolig plass.Der bor jeg!Husene er gjerne litt rimeligere her også,siden det er litt usentralt.Ligger midt mellom Lillesand og Grimstad,men i Grimstad kommune! Anonymous poster hash: 0f4e0...293
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Aha! Jeg er litt vant til å bo usentralt men det er kanskje litt "ensomt" på Hesnes med tanke på ungenes nettverk Men myråsen skal jeg sjekke ut! Er så mye fint nå i Kjæråsen også men er litt usikker på hva slags nabolag det er/blir? Anonymous poster hash: be0ec...838
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Ha vi har kikket litt i homborsund, kjempe fint der, men er det ikke litt isolert? Hvordan er det med "samhold" og samfunnet? Anonymous poster hash: be0ec...838
Hengebukksvinet Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Ha vi har kikket litt i homborsund, kjempe fint der, men er det ikke litt isolert? Hvordan er det med "samhold" og samfunnet? Anonymous poster hash: be0ec...838 Jeg synes ikke det er isolert.Trives kjempegodt her.Bra samhold og utrolig hyggelige folk.Dårlige bussforbindelser da,så du må ha bil.Er et veldig fint hus til salgs her nå!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Hvor bor du hen nå da? Anonymous poster hash: 004bb...d13
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Er vokst opp på Østerhus. Veldig fint område med hovedsakelig barnefamilier. Kort vei til butikk og skole. Anonymous poster hash: 6a650...c8f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Aha! Jeg er litt vant til å bo usentralt men det er kanskje litt "ensomt" på Hesnes med tanke på ungenes nettverk Men myråsen skal jeg sjekke ut! Er så mye fint nå i Kjæråsen også men er litt usikker på hva slags nabolag det er/blir? Anonymous poster hash: be0ec...838 Kjæråsen måtte jeg faktisk google, for det navnet hadde jeg ikke hørt før. Ser at det ligger et godt stykke utenfor grimstad, er vel ikke de beste bussforbindelsene der lenger? Eller kanskje det går lokalbuss dit? Anonymous poster hash: 6ace4...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå