Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Jenta mi er invitert og de går siste året i barnehage nå. Det er åpent for alle når de skal, så skal de spise etterpå. Tenker at en foreldre må følge, trenger nok litt hjelp i garderoben også, hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: f256d...47e
Snøfnugget Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Da hadde en av oss foreldre blitt med ja. Er nok behov for ekstra voksne med mange femåringer i bassenget.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Vi har hatt bursdag i svømmehall to ganger, men første gang var da sønnen min ble 10 år og andre gangen da han ble 12 år. Da er barna svømmedyktige og ingen foreldre har vært med... http://www.froland.kommune.no/Tjenester/Teknisk-landbruk-og-miljo/Frolandia/Svommehallen/Badebursdag/ I deres tilfelle ville jeg blitt med, men jeg ville nok ringt de som skal ha bursdagen og spurt hvordan opplegget er. Regner med du uansett skal ringe og gi beskjed om barnet kommer eller ikke, da er det jo greit å snakke litt om opplegget samtidig. Anonymous poster hash: c3a59...80f
TPK Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Hvis hun ikke kan svømme må dere jo belage dere på å være med uti vannet. Tror du foreldrene til bursdagsbarnet kan passe på, redde og holde alle over vannet? Høres ut som et lite gjennomtenkt selskap spør du meg. Barna er for små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå