Gå til innhold

Kunde la meg til på face...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i en lokal butikk ved siden av studiene. Det er en som er innom hver gang jeg er der. Nå har han lagt meg til på Facebook...? Er han interessert? Eller bare nysgjerrig? Syns det var litt rart bare.. Vet jo dere ikke vet, vil bare høre hva dere tror siden jeg er ganske nysgjerrig :P

Er overhodet ikke interessert da han har både kone og barn...

Anonymous poster hash: 20f2e...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i en lokal butikk ved siden av studiene. Det er en som er innom hver gang jeg er der. Nå har han lagt meg til på Facebook...? Er han interessert? Eller bare nysgjerrig? Syns det var litt rart bare.. Vet jo dere ikke vet, vil bare høre hva dere tror siden jeg er ganske nysgjerrig :P

Hvordan vet en kunde ditt fornavn og etternavn? Er du ikke interessert så godtar du han ikke

Anonymous poster hash: 60bc0...ed7

Skrevet

Du trenger da ikke akseptere ham som venn på fb.

Anonymous poster hash: 52ec5...18b
Skrevet

Hvordan vet en kunde ditt fornavn og etternavn? Er du ikke interessert så godtar du han ikke

Anonymous poster hash: 60bc0...ed7

Er nok ikke så vanskelig å finne navnet. Han vet fornavnet pga navn på kvitteringene, og han vet hvor jeg bor.

Godtar ikke folk jeg ikke har noe med å gjøre på privaten.

Skrevet

Spesielt :P Ville ikke lagt han til.

Skrevet

Merkelig ... Enten betatt eller så tror han dere er venner siden dere treffes hver dag . Hehe

Anonymous poster hash: e59b9...fa6

Skrevet

Jeg jobbet tidligere i butikk og der var det en familie som kom innom for å prate med meg hver dag jeg var på jobb. Snakket om hverdagslige ting, og ble invitert hjem på middag osv. Synes det var ganske kleint og fant på unnskyldninger for å ikke gå. Nå er jeg eldre og tør å si nei takk, det blir uprofesjonelt. I mitt nåværende yrke er det også regler for hvilken kontakt jeg kan ha med mennesker jeg møter.

Ville bare klikket nei, og hvis det ble kommentert senere bare fortalt at du er profesjonell og at du ikke kan blande disse rollene.

Anonymous poster hash: fa00d...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...