Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Barberte leggene i går for første gang på lenge, og nå klør det helt sinnsykt. Det er sånn at jeg holder på å gå fra vettet. Våknet i natt av at det klødde. Har en del utslett som er rødt og klumpete. Jeg tipper høvelen var litt for velbrukt... 😞 Noen som har noen tips? Noe jeg kan smøre med? Anonymous poster hash: 062f0...155
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Aloe vera. Anonymous poster hash: 395d9...b7c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Er forresten vanlig her at det klør en del hvis det er lenge siden sist, og jeg i tillegg har litt tørr hud. da blir det ekstra ille. Anonymous poster hash: 395d9...b7c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Jeg tok på flytende Aloe Vera tidligere i dag, men det hjalp ikke. Nå har jeg smurt inn med olivenolje. Ingen umiddelbar lindring hvertfall.... Har lyst å synke ned i et badekar med isbiter.. Andre som har gode råd? ☺ Anonymous poster hash: 062f0...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå