Gå til innhold

Få tilbake intimitet i forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips eller råd. Jeg og kjæresten har vært sammen 4 år. Slitt mye med hans depresjon og han går nå på medisiner mot det, som gjør humøret hans bedre men sexlyst er så og si borte. Det i seg selv er ikke fullstendig krise for meg, men merker at ting glir ut litt.

Jeg jobber i barnehage og har barn oppå meg heletiden og han jobber med kontor, med minimal kontakt med andre, når jeg kommer hjem er jeg ofte sliten, og han vil da gjerne ligge i fanget, bli klødd fks, mens jeg kunne tenke meg å bli dullet med. Vi krasjer litt her, fordi begge har samme behov men på forskjellige måter. Vi føler oss elsket av forskjellige ting. Jeg synes fks det føles litt masete å ha han oppå, og at jeg skal klø,massere,kile, men jeg vil gjerne fks ligge mot hverandre og kose\prate. Kanskje litt forvirrende å forstå, men hva gjør jeg for at begge ikke bare blir sittende i hver vår ende av sofaen?

Jeg spurte akk om han ville kose og evt om han hadde noen forslag siden vi aldri blir enige, men da sa han bare nei vil ikke.

Anonymous poster hash: c6f0a...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger tips!!

Anonymous poster hash: c6f0a...015

Skrevet

Hadde ikke giddet. Livet med en depressiv mann er ikke noe for meg, jeg trenger ikke folk som trekker meg ned, stiller krav og er ynkelige.

Hvis du er den som jobber, bør han manne seg opp og se sin rolle. Han kan øve seg på å gi i stedet for å motta. Gud som jeg ikke hadde giddet....

Anonymous poster hash: 959c4...c36

Skrevet

Din mann trenger et dytt bak, komme seg ut og trene, få opp testosteronnivået litt, og forstå at du trenger en ekte MANN i livet.

Svært få kvinner trenger en depressiv trengende mann uten sexlyst. Det er klart dere ikke fungerer sammen når dere har samme behov. Et sunt forhold er etter min erfaring et forhold der man utfyller hverandre som mann og kvinne. Mannen gir trygghet og styrke. Kvinnen gir kos, omsorg. Dere har kommet i en ganske så negativ sirkel og dette ødelegger sexlysten også.

Derfor sier jeg at du må sparke mannen ut døra. Ikke nødvendigvis for å bli kvitt han, men for at han skal skjønne at han må bli en mann. Trene, bli sosial, finne gleden i livet. Du trenger det fra han, om han skal få det beste av deg.

Bare innse det. Sexlysten deres er borte fordi han har vært deprimert. Du trenger noen somtar tak i problemene sine. Ikke et ynkelig trengende barn.

Anonymous poster hash: 66f25...0b8

Skrevet

Har ikke andre råd enn at dere må snakke ut om dette. Så du får sagt hva du føler og trenger og han får gjort det samme. Så tar dere det derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...