Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Om man har svangerskapsforgiftning, men bruker støttestrømper, hovner føttene opp da? Har en helt vill hodepine, i panna! Men har ikke hovnet opp noen steder. Bruker støttestrømper dagen lang, fordi jeg er redd for å hovne opp. 37 uker på vei. Anonymous poster hash: dd239...c11
Tipp topp Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Du trenger ikke å hovne opp noe sted for å ha svangerskapsforgiftning. Jeg kjente ingen symptomer. Bare blodtrykk, urin og blodprøvene som viste at jeg hadde det.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Det du gjør først og fremst er å få deg en time hos legen i morgen og få målt blodtrykk og sjekket urin. Hvis dette er skyhøyt, bør du og legen diskutere om igangsetting er en mulighet. Svangerskapsforgiftning er ingen spøk og kan utvikle seg til en alvorlig tilstand raskt både for deg og barnet. Jeg ble lagt inn til observasjon en uke og fordi at blodtrykket ikke sank ble jeg satt i gang. Da var det en kontrollert fødselsituasjon. Anonymous poster hash: 6e1b8...7f6
Fullrulle86 Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Bare sånn tilleggs info.. Dersom du har vann i kroppen så har du vann i HELE kroppen, ikke bare beina nødvendigvis 😉 Så ja, du kan hovne opp selv om du bruker støttestrømper, men kanskje det merkes bedre andre steder! Jeg var f.eks. så hoven i armene ig hendene at jeg mister følelsen i flere fingre! Jeg ville tatt en tlf til føden. De tar deg inn og sjekker 😊
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Altså, har du svangerskapsforgiftning så hjelper ikke støttestrømper noe som helst... Mistenker du dette så drar du til legen asap!! Anonymous poster hash: 78ce7...e2b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Svangerskapsforgiftning arter seg litt ulikt fra person til person, men legene tar det svært alvorlig så bare kom med din bekymring. Jeg hadde ofte synsforstyrrelser og ble lagt inn til observasjon hver gang. Der tok de jevnlig blodtrykk og blodprøver for å følge med. Anonymous poster hash: cc14f...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå