Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har hatt en kul i nakken i noen år. Den ligger akkurat ved overgangen der gensere og slikt er helt øverst på ryggen/ starten på nakken. Har endelig surret meg til å nevne den hos legen, har fått mange kommentarer på den hos fysio og massasje med mer Trodde det var en vanlig fettkul men legen snakket om at den var noe ala betent talgkjertel? Men at den var både veldig stor og veldig dyp og dermed måtte han henvise meg til kirurgisk på sykehuset. Har prøvd å Google litt i forhold til hva dette er for en slags kul men er like blank. - Den er ikke synlig utenpå - den er helt rund i kantene - den er hard - den er øm når den blir tatt på - kjennes som en liten oppheving på midten på den - hender at det kommer skorpe på den inni mellom - den er ca 2 cm i diameter Noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 26691...fc8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 jeg får ofte kuler, men har aldri måttet bli henvist til kirugisk. Har fått sjekket kuler mange ganger. I fall du er bekymret for kreft, synes jeg ikke det høres ut som det, spesielt ifht til at den er rund i kantene Du må sikkert tømme kulen, men den er sikkert for stor til å tømmes på legekontoret Anonymous poster hash: b6aa8...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå