Gå til innhold

hva er den ultimate stellevesken ? ☺

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 5f1c6...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er den ultimate stellevesken, men jeg vil bare AVbefale den vi har: den som tilhører Bugaboo, den modellen som er høy/lang.

Skrevet

Et lite tøynett som bare er å stappe under vogna. Eller hva som helst som har plass til et par nødskift, bleier og stelleunderlag. :)

Anonymous poster hash: 57157...2d3

Skrevet

Et lite tøynett som bare er å stappe under vogna. Eller hva som helst som har plass til et par nødskift, bleier og stelleunderlag. :)

Anonymous poster hash: 57157...2d3

Jepp! Man trenger virkelig ikke å drasse på så mye dill og dall!

Anonymous poster hash: 8ac99...241

Skrevet

Kjøpte veske på hm som jeg brukte. Skikkelig fornøyd :-)

Anonymous poster hash: 3c4d4...3af

Skrevet

Må jo være noe som pappan kan bruke også da .tviler på han vil bruke ei veske fra dameavd på hm

Hahaha

Skrevet

Må jo være noe som pappan kan bruke også da .tviler på han vil bruke ei veske fra dameavd på hm

Hahaha

Det var sikkert det mannen fryktet og kom hjem med stelleveske fra Allerhand.

Jeg er fornøyd med den...men egentlig ser jeg ikke behovet for en dyr veske. Du trenger et underlag..plass til våtservietter, bleier og et ekstra skift.

Jeg ville kjøpt en fin laptop-aktig veske i skinn. Kjekt å ha den hengende på styret på vogna

Anonymous poster hash: 0d763...c91

Skrevet

Håndvesken..den har plass til bleier og det mest nødvendige. Skal vi være lengre borte har jeg en praktisk sekk som passer fint å legge under vogna. Jeg har kikket på stellevesker og rygget nesten da jeg så prisen. Fine vesker med praktiske løsninger var det, så sikkert fint å ha. Men en trenger kanskje ikke så mye sånn til vanlig når en skal bort noen timer?

Skrevet

Jeg fikk en veldig fin en av venninna mi; petunia picklebottom http://www.mimmis.no/petunia-pickle-bottom

Jeg hadde aldri kjøpt noe så dyrt selv. (Ja, Hun har masse penger og liker å handle til seg selv og sine venner)

Da eldste var baby brukte jeg bare et handlenett og det fungerte like bra som denne dyre stelleveska.

Skrevet

Et lite tøynett som bare er å stappe under vogna. Eller hva som helst som har plass til et par nødskift, bleier og stelleunderlag. :)Anonymous poster hash: 57157...2d3

Jepp! Man trenger virkelig ikke å drasse på så mye dill og dall!Anonymous poster hash: 8ac99...241

Det kommer helt an på :P Vår var storgulper og flaskebaby (mistet melken) så vi måtte ha med 2-4 skift, mange gulpekluter, termos med vann, flaske® og pulver. Da var det veldig kjekt med en stelleveske med plass til mye :)

Er forøvrig veldig fornøyd med vår. Passer mannen også, og ikke avskrekkende pris (ser den er dyrere nå enn når vi kjøpte den.

http://www.barnashus.no/ryco-everyday-messenger-stelleveske.html

Anonymous poster hash: 11fc6...074

Skrevet

Jeg har Skiphop signature.

Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 50f61...c51

Skrevet

Det garantert beste var en vanlig sekk, da har du hendene fri når du skal bære baby og vekten er jevnere fordelt enn i en veske på skulderen

Anonymous poster hash: fb068...985

Skrevet

Har en diger fra emmaljunga. Fungerer helt greit. Må alltid ha med masse bleier, to skift, kremer og styr så fyller den til randen. Mini går på medisiner som gir løs mage og hyppige bleier. Skulle ønske jeg bare kunne hatt litt under vogna.

Anonymous poster hash: 9ad68...f5c

Skrevet

Et enkelt nett eller en ryggsekk gjør nytten. Men har skjønt at mange er mer opptatt av utseende og merke, enn den praktiske nytten. Tragisk ting å bruke mye penger på.

Anonymous poster hash: 37bf6...c07

Skrevet

Jeg hadde en billig, stor veske som kunne henges på vogna. Perfekt, gir da slapp jeg å bære en del på ryggen og plassen under vogna var ledig så jeg kunne ha varene der når jeg trillet hjem.

Det viktige er at det et flere rom, så man kan ha smokken i en lomme, nøklene i en, telefon i en, mat i en, gulpekluter,bleier, våtservietter,skift til babyen og deg selv hvis du får en storgulper osv osv. Hvis bleier og våtservietter er det du skal ha med, trenger du ingen veske, men jeg hadde alltid med meg mer når de var små babyer.

Anonymous poster hash: 1689d...80d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...