Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har en mann som spiser på en måte som byr meg imot. Han kaster seg over maten/snopet som han aldri skulle ha sett mat før, og stapper innpå så mye som han overhode klarer å få inn i munnen på én gang. Deretter tygger og slafser han med åpen munn, og tvinger munnfullen, som er altfor stor, nedover i spiserøret med stønnende svelgelyder. Når han spiser potetgull tar han en full neve og stapper inn i munnen på én gang, mens smulene spruter ut av munnen (det han ikke klarer stappe inn). Han tømmer en full skål på et par minutter. Har spurt om han ikke har lyst til å kose seg med det, for han tvinger det regelrett i seg, kan ikke kjenne mye til smaken. Han er ikke overvektig, problemet er bare at jeg blir både kvalm og irritert av måten han spiser på. Er dette forståelig? Nesten så jeg ikke orker å spise sammen med han... Anonymous poster hash: 7d1be...33e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har valgt bort slike menn når jeg har datet dem, orket ikke tanken på se på det resten av livet. Jeg koser meg med maten, jeg ønsker å ha en partner som også kan kose seg med maten, og jeg ønsker å lære barna våre gode bordmanerer. Det kan man ikke med en mann som inhalerer/sluker maten slik som din :/ Anonymous poster hash: d5458...d09
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Å Gud, jeg hadde dævva! 😳 HATER spiselyder, får skikkelig rykninger av det! Jeg bare ser det for meg Anonymous poster hash: 8289c...c49
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har valgt bort slike menn når jeg har datet dem, orket ikke tanken på se på det resten av livet. Jeg koser meg med maten, jeg ønsker å ha en partner som også kan kose seg med maten, og jeg ønsker å lære barna våre gode bordmanerer. Det kan man ikke med en mann som inhalerer/sluker maten slik som din :/ Anonymous poster hash: d5458...d09 Det du sier om påvirkning av barna er helt sant, han har en særkullsdatter og hun spiser også helt forferdelig. Jeg må vaske gulvet under bordet etter hvert måltid når hun er her. Våre felles følger jeg tett opp. HI Anonymous poster hash: 7d1be...33e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har valgt bort slike menn når jeg har datet dem, orket ikke tanken på se på det resten av livet. Jeg koser meg med maten, jeg ønsker å ha en partner som også kan kose seg med maten, og jeg ønsker å lære barna våre gode bordmanerer. Det kan man ikke med en mann som inhalerer/sluker maten slik som din :/ Anonymous poster hash: d5458...d09 Det du sier om påvirkning av barna er helt sant, han har en særkullsdatter og hun spiser også helt forferdelig. Jeg må vaske gulvet under bordet etter hvert måltid når hun er her. Våre felles følger jeg tett opp. HI Anonymous poster hash: 7d1be...33e Hvorfor følger du ikke opp henne og da, når dere er sammen? Anonymous poster hash: 5a5d1...8de
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har valgt bort slike menn når jeg har datet dem, orket ikke tanken på se på det resten av livet. Jeg koser meg med maten, jeg ønsker å ha en partner som også kan kose seg med maten, og jeg ønsker å lære barna våre gode bordmanerer. Det kan man ikke med en mann som inhalerer/sluker maten slik som din :/ Anonymous poster hash: d5458...d09 Det du sier om påvirkning av barna er helt sant, han har en særkullsdatter og hun spiser også helt forferdelig. Jeg må vaske gulvet under bordet etter hvert måltid når hun er her.Våre felles følger jeg tett opp. HI Anonymous poster hash: 7d1be...33e Hvorfor følger du ikke opp henne og da, når dere er sammen? Anonymous poster hash: 5a5d1...8de Hehe, prøv å lære noen nye vaner når hennes forelder sitter og spiser som et dyr foran henne. Som stemor har man nok begrenset påvirkningskraft når man motarbeides av forelderen. Men for ordens skyld, jeg prøver. HI Anonymous poster hash: 7d1be...33e
*Miss Marple* Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Du får filme han så han ser hvor ekkelt det ser ut. Jeg hadde faktisk satt meg ved et annet bord, dårlige bordmanerer er så ekkelt. Hva sier han når du påpeker det da?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Min nye kjæreste er topp på nesten alle områder, iallefall de som jeg syns er viktige. Men han også har litt dårlige bordvaner. Han spiser fort og i tillegg er det klikkelyder fra kjevene hele tiden. Jeg holder på å bli sprø. Men kan ikke velge han bort bare for det. Tenker det går over. Skal jeg la gode menn gå pga noe sånt, så blir jeg nok alene resten av livet😑 Men jeg har sagt at han må spise saktere og slappe av. Jeg sitter demonstrativt og tygger sakte med munnen godt igjen. Jeg har sagt at jeg ikke liker smattelyder.. Har du vært veldig tydelig med hva du synes? Filming er en god idé 😊 Anonymous poster hash: 156af...da9
Fandens Oldemor Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Jeg får inntrykk av at du ikke har tatt det opp med han på en direkte måte? Det tror jeg du blir nødt til, for hintet om han ikke har lyst til å kose seg med maten sank tydeligvis ikke inn... Takler heller ikke spiselyder. Jeg sier det bare rett ut til min mann når han starter opp, og det hjelper heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Mannen min slurper!! Jeg blir seriøst gæren av å høre på det. Hvis jeg ikke spiser selv, må jeg gå i et annet rom.. Orker ikke høre på det.. Og jeg har sagt ifra, hundrevis av ganger.. Hjelper ikke gitt.. Det du beskriver hadde jeg ikke orket.. Anonymous poster hash: 767f2...4b6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Har du sagt ifrå? Mannen min slurper når han et suppe og veldig varm mat. Eg har sagt ifrå, og han prøvar no iallefall å skjerpe seg. Det er jo ikkje berre for din del. Reknar med han et ilag med andre folk og av og til, og dette er sånt som andre folk og reagerer på og. Matlydar og grising med mat er verkeleg ein uting altså, eg misser heilt appetitten av det iallefall (men om mannen ellers er god og du er glad i han er det no ikkje skilsmissegrunn, eg får inntrykk av at enkelte over her meinar det😂) Anonymous poster hash: fe819...554
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Jeg var sammen med en sånn og det var bare så disgusting Jeg er småspist og spiser sakte, koser meg med maten, smaker og tygger. Jeg hadde så vidt tatt en bit før han hadde glefset i seg hele porsjonen sin. Prøvde å hinte til at han skulle puste og smake på maten imellom der, men var vanskelig å få han til å lytte. Ønsker jo ikke å tråkke folk på tærne heller. Du burde jo snakke med mannen din og si det rett ut i klartekst... Anonymous poster hash: 2150d...e8d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Min far er blitt sånn med årene, det er så ille at jeg mister matlysten når jeg spiser sammen med han, og jeg er flau om det er andre tilstede Han har ikke alltid vært slik, og min mor kjefter og kommenterer uten at han tar det inn over seg, han bare fnyser.. Han hiver innpå mat, tygger nesten ikke, han pruster og peser og lager noen slags stønnelyder. Når han skal forsyne seg av ting på bordet bare slenger han seg over, dytter vekk andres fat, og bare er nesten ufin..Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med han jeg..I tillegg har han lagt veldig på seg! Jeg er så glad for at kjæresten min spiser normalt! Anonymous poster hash: e595f...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå