Gå til innhold

Hjelp, jeg skal ha oppkjøring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er drit nervøs!!! Har dere noen tips hvordan jeg kan blir kvitt nervøsiteten? Er så redd for å stryke:

Anonymous poster hash: cad1d...6b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en time med kjørelærer før oppkjøring så du får roa nervene litt.

Anonymous poster hash: 5de23...4bd

Skrevet

Jeg og hadde en time før oppkjøring , kjørte rett til kjøreskolen , kjørt opp og besto :)

Anonymous poster hash: 5e490...b5f

Skrevet

Kan du å kjøre bil? Hvis svaret er ja, så trenger du ikke være nervøs. Da gjør du bare det eksaminator ber deg om, vippa, ferdig. Er svaret nei, vel, da bør du ta flere kjøretimer først.

Jeg tror vel helst at svært mange er altfor dårlige til å kjøre bil når de forsøker seg på oppkjøring. Det ser man jo også i den daglige trafikken, det er utrolig mange som daglig beviser at de ikke behersker verken bilen eller trafikken.

Anonymous poster hash: 0047c...a85

Skrevet

Kan du å kjøre bil? Hvis svaret er ja, så trenger du ikke være nervøs. Da gjør du bare det eksaminator ber deg om, vippa, ferdig. Er svaret nei, vel, da bør du ta flere kjøretimer først.

Jeg tror vel helst at svært mange er altfor dårlige til å kjøre bil når de forsøker seg på oppkjøring. Det ser man jo også i den daglige trafikken, det er utrolig mange som daglig beviser at de ikke behersker verken bilen eller trafikken.

Enig !!!

Min lærer sa hele tiden jeg måtte ha flere timer , sa ofte jeg ønsket prøve kjøre opp , hvor jeg fikk til svar at målet mitt er at du blir en god billist. Og besto med glans og følte meg trygg bak rattet etterpå

Anonymous poster hash: 5e490...b5f

Skrevet

Da jeg kjørte opp og var kommet ca. halvveis, så jeg plutselig en bil fra høyre som sto og ventet for å kjøre ut på veien. Jeg hogg i bremsene så sensor nesten føk tvers gjennom frontruta (i hvert fall føltes det slik da). Etter det var jeg sikker på at jeg hadde strøket, og da var det ingen grunn til å være nervøs mer. Jeg kjørte feilfritt siste halvdelen fordi jeg slappet mye mer av. Prøv å tenke at dette er noe du kan, og du skal bare vise at du kan det. Det går bra! Lykke til.

Anonymous poster hash: 864e7...770

Skrevet

Da jeg kjørte opp og var kommet ca. halvveis, så jeg plutselig en bil fra høyre som sto og ventet for å kjøre ut på veien. Jeg hogg i bremsene så sensor nesten føk tvers gjennom frontruta (i hvert fall føltes det slik da). Etter det var jeg sikker på at jeg hadde strøket, og da var det ingen grunn til å være nervøs mer. Jeg kjørte feilfritt siste halvdelen fordi jeg slappet mye mer av. Prøv å tenke at dette er noe du kan, og du skal bare vise at du kan det. Det går bra! Lykke til.

Jeg strøk forresten ikke, men fikk skryt for at jeg var oppmerksom og greide å stoppe. Grunnen til at bilen ikke kjørte ut med en gang selv om jeg hadde vikeplikt, var fordi veien kommer brått på og de fleste stopper ikke for høyre akkurat der.

Skrevet

Bare prøv å slappe av med pust og rist av deg før du setter deg i bilen. Spis en new energy sjokolade eller lignende for å holde blodsukkeret oppe. Det værste som kan skje er at du må kjøre opp igjen?? Er det verdens undergang? Nei? Alle kan bare gjøre så godt de kan. Alleer nervøse.. Læreren har kjørt opp med mange mange, like nervøse som deg. Han eller hun har sett det meste. Du er bare et menneske 😉 Stol på deg selv. Si til deg selv at nå prøver jeg! Kjør bil som du ville gjort med lærer. Husk at læreren mener du er klar, du er klar! Go go go!!!!!😃😃😃😃

Anonymous poster hash: a6940...685

Skrevet

Bare prøv å slappe av med pust og rist av deg før du setter deg i bilen. Spis en new energy sjokolade eller lignende for å holde blodsukkeret oppe. Det værste som kan skje er at du må kjøre opp igjen?? Er det verdens undergang? Nei? Alle kan bare gjøre så godt de kan. Alleer nervøse.. Læreren har kjørt opp med mange mange, like nervøse som deg. Han eller hun har sett det meste. Du er bare et menneske 😉 Stol på deg selv. Si til deg selv at nå prøver jeg! Kjør bil som du ville gjort med lærer. Husk at læreren mener du er klar, du er klar! Go go go!!!!!😃😃😃😃

Anonymous poster hash: a6940...685

Sånn bortsett fra at mange maser seg til å prøve på oppkjøringen lenge før læreren mener de er klare. Når man ser i trafikken, så er det mange som absolutt burde tatt, om ikke annet, så to-tre kjøretimer til før læreren hadde gitt etter for mas.

Skrevet

Det kommer til å gå såå fint! Er du så nervøs at du stryker, så er du kanskje ikke helt klar uansett? Masse lykke til!! Dette går fint! 😊

Skrevet

Går så fint! Jeg satt å planla neste oppkjøring under oppkjøringen min fordi jeg syns det gikk dårlig. Kvelte bilen tre ganger (aldri skjedd før eller siden), pluss en særs uheldig hendelse i Ryen rundkjøringen. Sensor var visst kjent for å være streng, sa kjørelærer til meg i etterkant.

Gikk strålende. Sensor fikk ikke med seg at jeg kvelte bilen og la vekt på reaksjonene mine i situasjonene. Stol på deg og dine evner, dette går bra! :)

Anonymous poster hash: a7734...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...