Gå til innhold

59 kg.. tjukk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei seriøst til deg som mener 59 kg på ca 160 er for lite. Du må være litt stor selv siden du mener det er så lav vekt på den høyden og jeg mener du har feil kroppsbilde slik flere og flere har og det å være litt lubben skal være mer normalt enn slank/ normal( ikke tynn altså). Jeg er 171 og veier 55 og jeg er normal slank. Har også litt muskler og hadde jeg veid 59 uten at alle de 4 kg var muskler ville jeg sett smålubben ut.

Anonymous poster hash: ff4eb...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke tykk, men om du er helt utrent, så kan det jo være at du ikke akkurat oppleves som slank. Tren litt styrke hvis du ønsker å stramme opp litt. MEN det er helt greit å ikke være altfor skrapa. Da takler man sykdom så dårlig.

Anonymous poster hash: 08375...e90
Skrevet

Hva i allverden er det som skjer med verden? #slutte å lese vekttråder#

Anonymous poster hash: 6a9f7...49d

Skrevet

Mulig å være tynn-feit.

Altså slank men utrent og da virker man litt feit.

Vekta di er uansett godt innenfor normalvektig.

Anonymous poster hash: e47bf...baa

Skrevet

Å spørre på et forum hvor sikkert 70-80 % har et ønske om eller er undervektige er ikke så lurt. Her er flere som bare veier drøye 40 kg og tror det er sunt for voksne damer.. Ikke hør på de som mener du har for mye!

Vekten din er grei, ikke for høy eller for lav i fht kmi. Lang i fra tjukk! Nå må slankehysteriet slutte. Hvis vi skal kunne bedre fremtiden for ungene våre så må vi starte med oss selv. Faen ikke rart at hver 10 jente er undervektig når vi voksne damer holder på sånn.

Anonymous poster hash: 50818...651
Skrevet

Å spørre på et forum hvor sikkert 70-80 % har et ønske om eller er undervektige er ikke så lurt. Her er flere som bare veier drøye 40 kg og tror det er sunt for voksne damer.. Ikke hør på de som mener du har for mye!Vekten din er grei, ikke for høy eller for lav i fht kmi. Lang i fra tjukk! Nå må slankehysteriet slutte. Hvis vi skal kunne bedre fremtiden for ungene våre så må vi starte med oss selv. Faen ikke rart at hver 10 jente er undervektig når vi voksne damer holder på sånn. Anonymous poster hash: 50818...651

Amen. Blir helt skremt av svarene her. Hvor små skal vi bli egentlig? Er fullt klar over at vi har en fedmeepidemi i den vestlige verden, men må ikke gå i andre grøfta. Å være så undervektig som mange her holder frem som et ideal er heller ikke bra. Da har du ingenting å gå på hvis du fex skulle bli syk. Dessuten er det en sykdom som heter anoreksi, og den vet vi kan være dødelig.
Skrevet

Ikke mange som har svart her er undervektige altså... De er innenfor normalen på bmi de fleste. Hvem er de som er på øvre sjiktet på bmi til å mene at de på lavere er undervektige og har spiseforstyrrelser. Ser en annen post her nå om at noen blir skremt av at folk veier så lite og svarer . De er jo normale bmi messig. Jeg blir like overasket over dere med høy bmi som mener det er bedre. Nolmal er bra, undervektig og overvektig e ikke. Hi er ikke overvektig men hun spurte kun om hvordan hun så ut og ja om hun ikke er trent kan hun fint se lubben og dvask ut, ikke feit da. nei man måååå ikke være 20-30 kg pluss fra da man var 20 selv om man har født barn.( til dere som mener det er sååå rart med 40 åringer som er slanke uten å trene seg ihjel eller slanke seg.

Skrevet

Ikke mange som har svart her er undervektige altså... De er innenfor normalen på bmi de fleste. Hvem er de som er på øvre sjiktet på bmi til å mene at de på lavere er undervektige og har spiseforstyrrelser. Ser en annen post her nå om at noen blir skremt av at folk veier så lite og svarer . De er jo normale bmi messig. Jeg blir like overasket over dere med høy bmi som mener det er bedre. Nolmal er bra, undervektig og overvektig e ikke. Hi er ikke overvektig men hun spurte kun om hvordan hun så ut og ja om hun ikke er trent kan hun fint se lubben og dvask ut, ikke feit da. nei man måååå ikke være 20-30 kg pluss fra da man var 20 selv om man har født barn.( til dere som mener det er sååå rart med 40 åringer som er slanke uten å trene seg ihjel eller slanke seg.

Det folk kommenterer er oftest når tynne damer med kmi i nedre normalområde skriver til andre tyngre men normalvektige damer at de må gå ned 15 kg for å ikke være feite. Det er faktisk veldig, veldig usunt å fremme et ufravikelig ideal som er slankere enn de fleste kan oppnå selv om de som har den vekten er fine. Mange sliter med mat og tanker rundt egen kropp selv om de ikke er anorektikere, for det er en gruppe som utgjør en svært liten del av de som har spiseforstyrrelser. 

Anonymous poster hash: b2907...dd7

Skrevet

Jeg forstår at man er forskjellige, men å si at msn hadde vært lubben med 165 og 50 kg og 171 og 55 kg er litt merkelig i en slik tråd. Begge de kombinasjonene gir jo en bmi på under 19..

Anonymous poster hash: f58a2...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...