Gå til innhold

59 kg.. tjukk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 162 cm høy og veier 59 kg. Jeg føler meg innimellom tjukk , men vet ikke om jeg er helt blind på meg selv. Er det mulig å være tjukk med disse tallene ?

Anonymous poster hash: 10313...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe du er helt normal, du er jo absolutt normalvektig ift BMI. Så er det jo også forskjell på muskelmasse og hvordan man bærer vekten sin.

Anonymous poster hash: 9f940...96e
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Tjukk er du nok absolutt ikke, men det er vanskelig å si hvordan du ser ut. Fett veier mer enn muskler, også ser man brått litt større ut om man ikke er trent. Jeg veier litt for lite ifht høyden min, bmi viser undervekt og ja, jeg er tynn. Men jeg ser ikke så tynn ut som vekta viser, for jeg trener aldri og er ganske dvask :P

Skrevet

Umulig å si uten å ha sett deg, men som hun over sier så har du jo en helt normal bmi. Jeg er selv 161, og føler meg ikke komfortabel over 50 kg! Men det er meg da!

Anonymous poster hash: 2d7c1...ea9

Skrevet

Absolutt ikke tjukk!

Anonymous poster hash: f58a2...2b0

Skrevet

Bælfet!

Anonymous poster hash: 9e91a...22e
Skrevet

Feit er du ikke, men dvask og dissete kan det godt hende du er.

Anonymous poster hash: 7181b...3f8

Skrevet

Jeg er også 162, men føler meg ikke tykk før jeg bikker 60 kg. Trives best med vekt 55-57 kg. Andre omtaler meg som slank når jeg veier 58 kg. Har lite muskler og store pupper.

Anonymous poster hash: 7c615...bdd

Skrevet

Tipper du ser helt normal ut.

Skrevet

Jeg er 162 cm høy og veier 59 kg. Jeg føler meg innimellom tjukk , men vet ikke om jeg er helt blind på meg selv. Er det mulig å være tjukk med disse tallene ?

Føler meg fet med 54 kilo på 160. Er nok fordi jeg er dvask og utrent

Anonymous poster hash: cb7af...f4f

Skrevet

Jeg er 166 og veier 57 kg og trener 6 dager i uken

Før jeg begynte å trene veide jeg 58 -59 kilo .muskler veier mye mer enn fett husk det

Anonymous poster hash: 539f2...62d

Skrevet

Ja, smellfeit siden jeg ser deg.

Anonymous poster hash: 177a6...c8d

Skrevet

Jeg er 60 kg, men 180 høy. Er kjempefornøyd 😃

Anonymous poster hash: a6f1d...34e

Skrevet

Kommer helt an på hvordan kroppsbygning du har, og hvor trent du er. Jeg er 169 høy og er lubben hvis jeg veier 59kg selv om fettet legger seg jevnt over.

Anonymous poster hash: 5df47...9c2

Skrevet

Jeg veier det samme og er like høy. Jeg føler meg lubben. Mangler noen kilo av fødselsvekten. Før barn ville jeg vekten skulle ligge på 53-54, men etter 3 barn tror ikke jeg kommer noe under 55 nå

Skrevet

Du kan fint være lubben ivertfall. Og om du ikke trener en del og vet det er endel muskler er det mulig du er litt lubben ja.

Anonymous poster hash: ff4eb...bce

Skrevet

Å ja. Kjempetjukk.  Det kan jeg se helt herfra.

Anonymous poster hash: a30bf...06d
Skrevet

Nei ikke tykk. Jeg er 160 cm og 62 kg og jeg er ikke feit..

Anonymous poster hash: 20694...91b

Skrevet

Dere som føler dere så tjukke under 60 kg må jo ha et helt forvrengt kroppssyn! Synes dere 70% av alle dere møter er lubne eller tjukke? Eller gjelder der bare dere selv?

Anonymous poster hash: 85ee9...d46

Skrevet

Seriøst? Jeg her 176 cm og veier 64 kilo og ser helt grei ut. For å bli slank og mer definert må jeg nok ned et par kilo til...

Anonymous poster hash: fd91e...e0b

Skrevet

Misunner deg

Anonymous poster hash: 60787...819

Skrevet

Jeg er 165 høy og veier 56-57 kg. Jeg er altfor tynn og burde legge på meg minst fem kg.Bukser i størrelse s er for store og jeg ser nesten syk og skranglete ut.

Anonymous poster hash: 03163...f7c
Skrevet

Jeg er 165 høy og veier 56-57 kg. Jeg er altfor tynn og burde legge på meg minst fem kg.Bukser i størrelse s er for store og jeg ser nesten syk og skranglete ut.

Anonymous poster hash: 03163...f7c

Det er fordi størrelsene er mye større enn tidligere. En str s er det som tidligere var medium! Jeg er 167 og veier 54 kg. Jeg er absolutt ikke skrapet eller mager, jeg er helt normal.

Anonymous poster hash: 68a25...3bb

Skrevet

Seriøst? Jeg her 176 cm og veier 64 kilo og ser helt grei ut. For å bli slank og mer definert må jeg nok ned et par kilo til...

Anonymous poster hash: fd91e...e0b

Husk at muskler veier mer enn fett..

Skrevet

Jeg er 165 og veier 48, ser slank og fin ut. Går jeg over 50-55 ser jeg fort litt lubben og dvask ut. Er av natur veldig spedbygd og spinkel. Kommer nok mye an på kroppsbygning

Anonymous poster hash: 6ff72...9ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...