Snerkern Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Hei! Trenger litt hjelp av dere damer her inne. Saken er nemlig den at jeg er klar til å dra på en liten ferie. Etter å ha ligget syk i hele svangerskapet i fjor (fra mars-september) og "bare" gått her hjemme i permisjon ønsker jeg å dra ut og oppleve noe nytt, med mannen og barnet på nå 5,5 mnd. Vi har snakket på det og ønsker i så fall å dra på ferie i mai, da vil lille gutten være rundt 7,5-8 mnd. Men så er det mannen som det er et lite problem med da... (haha, er det ikke alltid de kjære mannfolka være ) Viser seg nemlig slik at han også ønsker å være med på en liten ferie selvfølgelig, men han har satt utrolig strenge krav til reisen at jeg blir gal (selv om jeg forstår flere av punktene hans). Og her damer, trenger jeg hjelp til å finne ut hvor vi faktisk kan dra som mannen kommer til å synes er ok. For han har satt disse punktene: - Fly maks 4 timer - Stort hotellrom med plass til egen seng til baby eller vogn, eller så er leilighet greit - Helst under 1000kr per døgn for alle 3 Hittil har jeg bare klart å finne et sted som muligens passer til disse kravene, og er ikke veldig fristende å dra på en av familiehyttene (igjen) da vi allerede har planer om å ta en tur dit i løpet av sommeren. Vær så snill å hjelp meg. Vil ha litt ferie her
Snerkern Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2016 Kroatia? Er det barnevennlig og rolig der ?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Fly til Alicante og lei leilighet privat. Billig og bra! Anonymous poster hash: d2789...c02
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Mener han under 1000 kr inkludert flybilletter, eller bare overnatting? Anonymous poster hash: 0880f...c34
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Hva med f.eks. en chartertur med Ving til Mallorca? Under 7000 for en uke i mai på hotell Cala Azul Garden som er et rolig familiehotell med store leiligheter. Finnes mange andre eksempler også. Anonymous poster hash: 0880f...c34
Modesty Blaise. Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 (endret) Kroatia. Vi var der når barnet vår var på samme alder. Fløy med Norwegian, leide egen bil og leilighet istedenfor hotell. Superenkelt, behagelig og veldig barnevennlig 😊 Endret 1. mars 2016 av Modesty Blaise.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Mallorca uten tvil Anonymous poster hash: f656b...36a
Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Kroatia er fantastisk og veldig barnevennlig
Appelsinpiken Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Reis på et sunwing resort med ving. Finnes to på Mallorca, alcudia og cala bona. Kan se planløsning av leiligheten når du bestiller. Alt er tilrettelagt for småbarnsfamilier. Sjekk ut happy baby-leilighet Om han vil reise litt lenger med fly, finnes det mange sunwing resorts. 2 på gran canaria, 1 på Tenerife, pluss Kreta, Kypros osv...
Snerkern Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2016 Tusen takk for mange fine forslag, dessverre blir nesten alle skutt ned her :/ Han har nok litt annerledes forventninger til ferie enn det jeg har kom vi frem til i går kveld, han kunne tenke seg Baltikum eller noe slikt mens jeg ser for meg mer varme Så da er det vel bare fortsette å prøve å finne en mellomting antar jeg
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Polen. Sopot. Anonymous poster hash: 8bda4...b3e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Tusen takk for mange fine forslag, dessverre blir nesten alle skutt ned her :/ Han har nok litt annerledes forventninger til ferie enn det jeg har kom vi frem til i går kveld, han kunne tenke seg Baltikum eller noe slikt mens jeg ser for meg mer varme Så da er det vel bare fortsette å prøve å finne en mellomting antar jeg Ja, men det er mange fine steder i Baltikum eller ved den tyske/polske Østersjøkysten! Rügen i Tyskland f.eks. fine leiligheter på hotell Seehaus Sellin. Og fantastiske strender der. Bornholm og Gotland er også flotte steder. Eller hva med kysten nord i Frankrike, herlige strender og fine småbyer i Bretagne f.eks. Men det blir neppe billigere enn chartertur, og ikke veldig varmt i mai. Anonymous poster hash: 0880f...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå