Gå til innhold

Tegn på fødsel..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg så veeeeldig lyst til at fødselen min skal starte, får ikke gjort noe som helst pga komplisert risikosvangerskap. Så jeg sitter her og venter og veeeeenter uten å kan gjøre så mye som en handletur...  :tongue: 

Så jeg vil høre hvordan fødselen din startet! Og hvordan dagene i forveien var, endret form, utflod, nedpress etc? 


Jeg har forferdelig press på blæra, og må tisse heeeele tiden. Blitt mye værre de siste 2 ukene. Og MYE utflod, stort sett tynnflytende  :huh:  Tenker kanskje baby ligger langt ned siden presset på blæra har blitt mye større de siste dagene.. 

Hadde så lyst til å føde i dag jeg, men ser ikke ut for at baby hadde samme planer som meg gitt..  <_<



Anonymous poster hash: 87b12...26f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har komplisert risikosvangerskap blir du vel igangsatt?

 

Jeg har opplevd nedpress, lette mensmurringer, at slimproppen har gått litt i puljer etc. i et par uker før mine fødsler. Har også "flydd på do" rett i forkant av at ting har startet opp.

 

Anonymous poster hash: 1620e...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har komplisert risikosvangerskap blir du vel igangsatt?

 

Jeg har opplevd nedpress, lette mensmurringer, at slimproppen har gått litt i puljer etc. i et par uker før mine fødsler. Har også "flydd på do" rett i forkant av at ting har startet opp.

 

Anonymous poster hash: 1620e...69d

 

Nei så lenge det er så stabilt som det er nå, skal baby få finne veien ut selv  :)

 

Anonymous poster hash: 87b12...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ikke noe om hvor langt du er på vei? I mine to andre svangerskap startet det med mye kynnere og murringer i perioder etter uke 33-35 ca. Første gang gikk slimproppen/blodspor dagen før

vannet gikk. Andre gang gikk slimproppen i va uke 36/37, varte over et par uker. Var noe løsere i magen av og på siste ukene.

 

Anonymous poster hash: 65f01...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte å renne fostervann her med alle tre. først i små mengder. med alle tre har jeg trodd vannet har gått...var myyye vann...men tydligvis har jeg alltid vann utenfor fostersekken eller noe for vannet har alltid gått på sykehuset: ) Hatt mye stikking nederst over skambeinet siste dagene. vært løsere i magen siste dagen. sovet skikkelig dårlig. Jeg vasket vinduer sist,hadde sex med samboeren og da starta fødselen rett etterpå : )



Anonymous poster hash: 3c4ed...0a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...