Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Begynner å bli lei og tro at han sikkert ikke elsker meg mer. Har en mann som jeg har bodd sammen med i 8 år. På disse 8 årene har han lært 3 ord på mitt morsmål, til tross for flere forsøk på å få ham interessert i mitt lands språk og kultur. Kjenner flere utenlandske damer med norske menn, der mannen viser interesse og kan litt av deres språk. Min mann spør aldri hvordan jeg har det, hvordan mine foreldre har det. Han spør aldri hva jeg ønsker meg i bursdagsgave eller julegave, men kjøper gave etter "eget forgodtbefinnende" - som regel parfyme som jeg har 15 stykker av allerede. Han ønsker aldri å høre hvis jeg sliter med noe og trenger råd eller å diskutere noe, spør aldri hvordan det går på jobb. Hvis jeg prøver å dele noe, så er det lite respons å få. Han kan også sitte og se på at jeg vasker og stresser rundt, mens han spiller på PC i sofaen. Det samme gjelder i senga - jeg har sagt mange ganger hva jeg liker, men han tar aldri hensyn og kjører på som HAN vil. Er løpet kjørt for vårt forhold? Eller er det vanlig at norske menn er så uinteresserte i alt som angår deres kjære? Har hørt fra flere at norske menn er forskjellige fra menn i mange andre europeiske land slik at de er mer trauste, mindre romantiske og viser mindre følelser, men er mer "stabile" og mindre utro. Stemmer det? Anonymous poster hash: 3018d...4ed
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Begynner å bli lei og tro at han sikkert ikke elsker meg mer. Har en mann som jeg har bodd sammen med i 8 år. På disse 8 årene har han lært 3 ord på mitt morsmål, til tross for flere forsøk på å få ham interessert i mitt lands språk og kultur. Kjenner flere utenlandske damer med norske menn, der mannen viser interesse og kan litt av deres språk. Min mann spør aldri hvordan jeg har det, hvordan mine foreldre har det. Han spør aldri hva jeg ønsker meg i bursdagsgave eller julegave, men kjøper gave etter "eget forgodtbefinnende" - som regel parfyme som jeg har 15 stykker av allerede. Han ønsker aldri å høre hvis jeg sliter med noe og trenger råd eller å diskutere noe, spør aldri hvordan det går på jobb. Hvis jeg prøver å dele noe, så er det lite respons å få. Han kan også sitte og se på at jeg vasker og stresser rundt, mens han spiller på PC i sofaen. Det samme gjelder i senga - jeg har sagt mange ganger hva jeg liker, men han tar aldri hensyn og kjører på som HAN vil. Er løpet kjørt for vårt forhold? Eller er det vanlig at norske menn er så uinteresserte i alt som angår deres kjære? Har hørt fra flere at norske menn er forskjellige fra menn i mange andre europeiske land slik at de er mer trauste, mindre romantiske og viser mindre følelser, men er mer "stabile" og mindre utro. Stemmer det? Anonymous poster hash: 3018d...4ed Hvorfor er du sammen med han? Anonymous poster hash: 8368b...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå