Gå til innhold

kløe og svie nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal! Tror jeg har sopp,uriveisinfeksjon og hemoroider😨😵😲😱

Noen råd? Er desperat:(

Anonymous poster hash: 5c7f5...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen! Eller i det minste til apoteket.

Anonymous poster hash: 3a213...f20

Skrevet

Tok selvtest på uvi og tatt tabletter som jeg hadde igjen fra sist i 2 dager nå. Lurer på om jeg har fått sopp av antibiotikaen for klør slik og så tatt cansten krem. Hadde ikke tabletter hjemme men tok en vivag. Blir desperat!

Hva kan jeg gjøre for å unngå å få det igjen? Ny kjæreste,hadde uvi for kort tid siden også.

Skrevet

Ja, jeg hadde uvi. Tranebærjuice hjalp.

Anonymous poster hash: d4198...951

Skrevet

Lag edikkvann og vask deg nedentil med dette. Kjøp også en engangsprøyte på apoteket og sprøyt det opp I "systemet". Jeg har ikke hatt uvi eller sopp siden jeg begynte med dette sommeren 2012. Billig og effektivt 😊

Skrevet

Drikk vann med sitronbåter med en gang du kjenner symptomer.

Skrevet

Vanlig eddik? Blandingsforhold?

Skrevet

Jeg har ikke eksakt blandingsforhold , men ikke så mye eddik at det svir☺ bruker helt vanlig eddik ja 😊

Skrevet

Ville gått på apoteket og kjøpt en Diflucan-kapsel som du kan svelge, kurerer sopp i løpet av 24 timer. Samtidig kan du jo ta med en Scheriproctsalve som lindrer både hevelse, smerte og kløe ved hemorroider. Pass på at du skyver all hevelse innenfor ringmuskelen. Legg gjerne en våt klut i fryseren og hold den mot underlivet for å lindre og kjøle plagene.

Anonymous poster hash: 3fef5...6d2

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde sopp i mange år før de fant ut at jeg har angio ødem. Det kan sette seg i slimhinnene nedentil. Ta to zyrtec og se om det hjelper. Det skader hvertfall ikke 😊

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde sopp i mange år før de fant ut at jeg har angio ødem. Det kan sette seg i slimhinnene nedentil. Ta to zyrtec og se om det hjelper. Det skader hvertfall ikke 😊

Kan du fortelle mer om dette? Jeg har hatt periodevis voldsom kløe og svie nedentil i over 20 år, men de finner ikke ut hva det er... Har vært hos hudlege, og fastlegen mange ganger. Har kun kortisonsalve for de såreste periodene. Ingenting hjelper mot svien/kløen.😖

Anonymous poster hash: 49f4a...6cc

Skrevet

Du kan ikke ta en halv antibiotika kur, da ber du om trøbbel.

Anonymous poster hash: 47756...1f2

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde sopp i mange år før de fant ut at jeg har angio ødem. Det kan sette seg i slimhinnene nedentil. Ta to zyrtec og se om det hjelper. Det skader hvertfall ikke

Jeg vil gjerne vite mer om dette.. Vært plaget med "sopp" i et år snart… veldig plaget :( Hvordan fant du ut at du hadde  angio ødem? 

Anonymous poster hash: 48733...efc

Skrevet

Det er enten genetisk eller fremkalt allergisk. Du tar en blodprøve hos legen for å finne dette ut. Jeg fikk det først kun i underlivet og nå får jeg det i munnen. Tar to zyrtec når jeg kjenner prikking/sviing, så går det over. Google det, så får dere masse info. Men dere skal respondere fort på zyrtec hvis det er allergisk.

Skrevet

Har ikke tatt en halv, har tatt 2 dager,skal ta i morgen også. Er anbefalt 3-5dager ved uvi. Men tror antibiotikaen gir meg sopp i tillegg til uvi.

Redd dette blir et vedvarende problem da det kom med ny kjæreste:/

Skrevet

Skal prøve vivag regelmessig, men syns de er litt dyre. Selges de billigere på nett el noe? Og hva med tabletter mot sopp? Skulle fått kjøpt flere i en pakke. Har krem for et helt liv pga jeg må ha tabletter hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...