Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Kan den være feilsendt? Min mann påstår at han ikke vet noe om den, selv om pakken kom i hans navn. Er dette et reklamestunt? Vet ikke helt hva jeg skal tro. Men den var nr 4, noe som skulle tilsi tung lekkasje. Tror nok jeg hadde visst om det, om dette var tilfelle. Merkelig. Anonymous poster hash: 2c5ed...af2
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Mannen har en hemmelig sex-fetisj? Anonymous poster hash: aa402...10c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Sikkert noen som tuller med han. Prøver kan bestilles gratis på nett. Gjorde det med en drittsekknabo en gang. Anonymous poster hash: aa0ab...efd
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Kan den være feilsendt? Min mann påstår at han ikke vet noe om den, selv om pakken kom i hans navn. Er dette et reklamestunt? Vet ikke helt hva jeg skal tro. Men den var nr 4, noe som skulle tilsi tung lekkasje. Tror nok jeg hadde visst om det, om dette var tilfelle. Merkelig. Anonymous poster hash: 2c5ed...af2 En sjalu eks dame kanskje... Vi hadde noe sånt styr en gang i tiden, det var en gammel plageånd som fant ut at hun skulle terrorisere familien vår bare for å piffe opp sin egen hverdag. Vi anmeldte det, for det var ikke bare bind og truseinnlegg som kom i posten her... Det skumle var at det viste seg at denne damen drev aktivt på med dette til langt fler enn bare oss, hun trakkaserer kjendiser og personer hun ikke liker... Forhåpentligvis er det bare en feilvare dere har fått i posten.. Anonymous poster hash: 10899...5b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Spøk fra en kompis/kollega? Anonymous poster hash: b34f3...591
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Har nå vært inne og sett på nettsidene deres, og det stemmer, de sender gratisprøver. Så regner med det er noen som har tullet med oss. Anonymous poster hash: 2c5ed...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå