Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Eller må det gå igjennom fastlege? Gjøres dette hos vanlig gynekolog? Anonymous poster hash: 53617...623
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Lurer litt på det samme. Men vet du at de er tett da? Anonymous poster hash: ed89a...f35
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 du kan gjøre det ved privatklinikk. men du må gjennom vanlig undersøkelse først, hos den private klinikken. man kan ikke spyle eggstokkene bare for å spyle eggstokkene. Anonymous poster hash: b8a07...36e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Ok, jeg har vært på klinikk i Danmark for inseminering uten hell, og klinikken der anbefalte meg å ta en spyling. Vet ikke om et er tett, men kanskje en spyling kan hjelpe på passasje likevel? Anonymous poster hash: 53617...623
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Ok, jeg har vært på klinikk i Danmark for inseminering uten hell, og klinikken der anbefalte meg å ta en spyling. Vet ikke om et er tett, men kanskje en spyling kan hjelpe på passasje likevel? Anonymous poster hash: 53617...623 mange har god effekt av det ja. men vil tro det er lettere med ivf da? Anonymous poster hash: b8a07...36e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Jeg fikk henvisning fra gynekolog. Selve gjennomspylingen og røntgen ble gjort på Aker sykehus. Ble gravid den syklusen så det anbefales!!! Anonymous poster hash: e49a5...c52
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Jeg fikk henvisning fra gynekolog. Selve gjennomspylingen og røntgen ble gjort på Aker sykehus. Ble gravid den syklusen så det anbefales!!! Anonymous poster hash: e49a5...c52 Litt mer info: jeg var i kø til prøverør pga manglende eggløsning. Det viste seg på gjennomskyllingen at den ene egglederen var tett.. Jeg ble så deppa men ble jo gravid likevel. Så det holder med én fungerende eggleder Anonymous poster hash: e49a5...c52
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Jeg fikk henvisning fra gynekolog. Selve gjennomspylingen og røntgen ble gjort på Aker sykehus. Ble gravid den syklusen så det anbefales!!! Anonymous poster hash: e49a5...c52 Samme skjedde med meg- ringte rundt til sykehusene i nærheten pga ville ha time fort. Fikk time i Hønefoss - det var ikke tett på røntgen, men ble som nevnt gravid 7 dager etter spyling! Lykke til Anonymous poster hash: 30621...fb5
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Interessant.. Jeg vil nevne det for gynekolog (ikke hi) Anonymous poster hash: ed89a...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå