Gå til innhold

Gutt str. 37 i sko, vanskelig å finne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har sønnen min gått fra 36 til 37 i sko. Og det er virkelig ikke lett å finne sko. Var på 2 skobutikker og XXL i går, og skulle ha vintersko. Gjerne basketlignende med for. Og den ene butikken hadde vel 8 forskjellige sånne sko, men største størrelse på alle var 36. Og herresko starter på str. 39. Samme på XXL og, fant ikke et eneste par med sko i str. 37 til gutt. De foreslo at jeg fikk kjøpe damesko til han, men de ser jo mer feminine ut.

Så lurer på om andre sliter og, eller om bare jeg hadde skikkelig uflaks. Kjøpte joggesko og, det var greit å finne i sportsbutikken.

Anonymous poster hash: 38650...b0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har erfart akkurat det samme, og har spurt i flere skobutikker om det virkelig er så dårlig utvalg til gutt i denne størrelsen, det må de bare beklagende bekrefte....

Jeg har kjøpt noen damesko til dem, type sorte gore-tex joggesko fra Timberland o.l. for de er nesten helt like til herre og dame.

Nå er heldigvis min sønn på 12 år oppe i str 39/40 i sko og da er utvalget mye større igjen.

Anonymous poster hash: 5b8db...2fb
Skrevet

Har erfart akkurat det samme, og har spurt i flere skobutikker om det virkelig er så dårlig utvalg til gutt i denne størrelsen, det må de bare beklagende bekrefte....

Jeg har kjøpt noen damesko til dem, type sorte gore-tex joggesko fra Timberland o.l. for de er nesten helt like til herre og dame.

Nå er heldigvis min sønn på 12 år oppe i str 39/40 i sko og da er utvalget mye større igjen.

Jeg har forresten kjøpt mye sko på Boardshop til guttene mine (de er 12 og 14 år nå). Godt utvalg, gode priser om du passer på når de har salg, og veldig slitesterke sko som jo er beregnet på å tåle skateboard og sparkesykkelbruk...

http://boardshop.no/sko/sko/hoye-sko?size=37&size=37.5

http://boardshop.no/sko/sko/lave-sko?size=37&size=37%2C5&size=37.5&sort=pricesort%20asc

Skrevet

Hva med Grim, Stress osv..?

De skate butikkene har ofte større utvalg i sko til gutter :)

Anonymous poster hash: 1999d...f5d

Skrevet

Opplevde akkurat det samme.greit med joggesko o.l,men vintersko var håpløst.

Skrevet

Min gutt bruker også 37 og finner så mye sko at det er vanskelig å velge.

Kjøper mesteparten på Shoeday til han, der har d3 masse bra i den str. Kjøper nesten alle skoene til ungene der da jeg er utrolig fornøyd med kvalitet i forhold til pris, stilen og ike minst finner jeg ofte masse på kjempesalg der.

Skrevet

Finner mer til han med 37 enn han med 42! Det sliter jeg med ;)

Anonymous poster hash: 0b42f...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...