Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Skal ha ny telefon og sikler på en iPhone 6S. Alternativt Sony Z5. Eller Samsung S6 edge. Har erfaring med både IPhone, Samsung og Sony, og har egentlig likt alle telefonene. Men nå klarer ikke å bestemme meg!! Hjelp meg a. Anonymous poster hash: b8440...241
Fandens Oldemor Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Har du Mac? I så fall må det jo bli iPhone. Hvis ikke, har jeg hørt mye bra om Samsung Edge.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 HTC One M9 er telefonen du trenger. Android er jo superenkelt å bruke. Anonymous poster hash: 125d6...3c4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Har hatt begge deler. Har nå hatt sony z3 i 1,5 år. Som deg, liker jeg begge to. Det som ble avgjørende for meg sist, var at Sony var vanntett, noe Apple sine ikke er foreløpig, men det ryktes at deres neste modell, som kommer på høsten, kanskje blir vanntett. Samsung sine nylanserte skal være vanntette, så den virker meget spennende. Men om du skal ha ny telefon nå, så er det vel kun z5 som er vanntett. Sony har også lansert nye telefoner nettopp, så uansett, vil jeg tro det er lurt å vente litt, hvis du har mulighet for det. For meg (som har mac) fungerer begge systemene like godt. Ios er kanskje litt mindre avansert, og er nok litt lettere å bruke for den som vil ha noe enkelt, som bare fungerer. Android er litt mer avansert. Men alt i alt, kommer det bare an på hva man liker eller hva man er vandt med. Anonymous poster hash: 8efbd...3bf
Kjerringa med agurken Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Ville valgt iPhone(husk deksel) uansett om du har PC eller Mac. Ser til stadighet virus på på android telefoner hos andre + noen heftige sikkerhetshull. iPhone er enkelt å bruke, samt trygt. Alt av apper er allerede godkjent. Eneste minuset er prisen og holdbarhet. Velg et deksel som tåler en støyt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Ville valgt iPhone(husk deksel) uansett om du har PC eller Mac. Ser til stadighet virus på på android telefoner hos andre + noen heftige sikkerhetshull. iPhone er enkelt å bruke, samt trygt. Alt av apper er allerede godkjent. Eneste minuset er prisen og holdbarhet. Velg et deksel som tåler en støyt. Merkelig, jeg har aldri hverken sett eller hørt om noen som har fått virus på telefon. Hvordan klarer de det? Anonymous poster hash: 8efbd...3bf
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Android er morsommere. Flere muligheter for innstillinger, flere apper og mer frihet som bruker.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Iphone er morsommere. Alle apper fungerer og er godkjente, aldri virus, reaksjonstiden på skjermen er alltid best. Android er rotete og klussete. De med god smak velger Apple. Alltid. Anonymous poster hash: 2ee40...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå