Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Eller er det for de aller fleste uproblematisk? Kun unntaksvis at homofile sliter med det? Jeg ser ikke problemet, folk må gå gjøre dom de vil. Anonymous poster hash: d7711...5c1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Det kommer vel veldig an på hvem man kommer ut til. Å komme ut av skapet til en familie full av homofober vil være vanskeligere enn til en liberal familie feks. Men som min kompis sa når jeg spurte om han hadde kommet ut av skapet enda: "hvorfor skal homofile måtte komme ut av skapet, når heterofile ikke gjør det?" Anonymous poster hash: 1273c...028
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Det kommer vel veldig an på hvem man kommer ut til. Å komme ut av skapet til en familie full av homofober vil være vanskeligere enn til en liberal familie feks. Men som min kompis sa når jeg spurte om han hadde kommet ut av skapet enda: "hvorfor skal homofile måtte komme ut av skapet, når heterofile ikke gjør det?" Anonymous poster hash: 1273c...028 Vel jeg gikk opp midtgangen 😳 Driver jo ikke å skjuler mannen min, gjemmer han bort for familie og venner. Anonymous poster hash: 88223...957
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Det kommer vel veldig an på hvem man kommer ut til. Å komme ut av skapet til en familie full av homofober vil være vanskeligere enn til en liberal familie feks. Men som min kompis sa når jeg spurte om han hadde kommet ut av skapet enda: "hvorfor skal homofile måtte komme ut av skapet, når heterofile ikke gjør det?" Anonymous poster hash: 1273c...028 Vel jeg gikk opp midtgangen 😳Driver jo ikke å skjuler mannen min, gjemmer han bort for familie og venner. Anonymous poster hash: 88223...957 Poenget er at alle antar man er hetro til det motsatte blir sagt. Da må man nødvendigvis pg desverre ut av skapet. Hadde det ikke vært noen forventninger til kjønn så hadde det jo vært problemfritt. Anonymous poster hash: 9fa1b...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå