Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Vi er midt i krisen. Barna er små og krever akkurat litt for mye. Vi har kranglet masse i det siste. Står til øra i jobb og skole. Vi strever nå. Så får vi altså en opptur. Hatt en fin dag i dag og jeg ser et glimt av håp. Har ledd litt sammen. Men det er Så skjørt. OG NÅ KLARTE JEG Å RIPE OPP BILEN!!! Jeg vet at hele korthuser raser om jeg forteller det. Jeg er så klønete og er rett og slett ikke så flink til å kjøre bil. Hva skal jeg gjøre? Later jeg som ingenting og vi "oppdager det" sammen, får vi en felles fiende. Men jeg er ingen god løgner/bedrager. Hva gjør jeg??? Bilen er felleseid, altså. Anonymous poster hash: b159b...1a2
Nyttårs barn Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Kjære deg, enten sier du det som det er eller så må du bare holde maska når gubben oppdager det. Hold ut sier jeg, ting blir ikke lettere om dere går fra hverandre. Barna blir større, studiene ferdige og økonomien blir nok bedre.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Skal han liksom bli sint på deg for å komme hen i med bilen? Uff da! Det er ikke friskt! Anonymous poster hash: 5adb2...09d
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Det er vel ikke rette settingen å stå på krava, men en mann som blir sint for noe som er et uhell er veldig usjarmerende. Det kan han godt få vite, men kanskje ikke slik situasjonen er nå Prøv å spill litt skuespill du, kanskje du kan være den som 'oppdager' det uten han sånn at du slipper å spille så veldig overrasket? Litt lettere å være indignert sånn i ettertid, kanskje? Og så vil jeg også si hold ut, det blir bedre Anonymous poster hash: 5da81...f94
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Vanligvis ville jeg selvsagt aldri vurdert noe sånt. Men bilen var noe av en investering for oss. Selvom det ikke er noe å bli sur for, så ER det surt! Og det bidrar ikke til stemningen. Må vel bare si det som det er. Anonymous poster hash: b159b...1a2
Syngensang Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Sist eg ripa opp bilen ringde eg og fortalte det med ein gong, smurte tjukt på om kor gale det var, så når sambuaren såg skadene så vart han igrunn letta for at det ikkje var verre. Kanskje det er eit triks? Men no brukar ikkje min sambuar å bli sint for sånt heller, eller han blir irritert fordi det er irriterende, men ikkje sint på meg.
Gjest Antarctica Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Huff. Fælt at du skal leve et liv der samholdet er så skjørt... Må være som å trippe på tynn is hver dag.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Huff. Fælt at du skal leve et liv der samholdet er så skjørt... Må være som å trippe på tynn is hver dag. Det er grusomt. Jeg er drittlei. Anonymous poster hash: b159b...1a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå