Gå til innhold

Har du noen "svin på skogen" å dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er godt voksen og har "samlet" endel opp gjennom årene. Det jeg har nå er at jeg holder på, delvis har innledet et forhold til min gifte sjef.

Jeg er singel og unnskylder meg selv med at det er hans ansvar siden han dame.

Slemt ja, men gud så spennende i en grå alenemor hverdag.

Anonymous poster hash: 54702...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært utro mot mannen min, med en kollega. Det har skjedd flere ganger, både før og mens jeg var gravid.

Anonymous poster hash: 69953...92e

Skrevet

Jeg visste ikke hvem faren til mitt tredje barn var.

Måtte til Sverige og ta blodprøver (ikke fostervannsprøver) før fødsel for å finne ut.

Anonymous poster hash: 42174...812

Skrevet

Jeg visste ikke hvem faren til mitt tredje barn var.

Måtte til Sverige og ta blodprøver (ikke fostervannsprøver) før fødsel for å finne ut.

Anonymous poster hash: 42174...812

😳. Vet mannen din dette? Hvis du er gift da...

Anonymous poster hash: 50ffb...e34

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg begikk en del dumheter som ung, men ikke såpass graverende at jeg kaller det svin på skogen. Som voksen er jeg bare snill og grei.

Anonymous poster hash: 16039...a8b
Skrevet

Jeg har en fantastisk evne til å pule litt rundt og etterpå bry meg om de som venner. Er nok også rimelig overbevisende i min omgang med og forklaring på vennskap. Aldri gjort som gift, men før. Uansett da så resulterte det i at jeg hadde ikke mindre enn tre tidligere sexspartnere representert som gjester i bryllupet vårt. Når jeg tenker på det nå, et halvt liv (nesten) etterpå synes jeg det er helt vanvittig sprøtt! 😂 Har fremdeles sporadisk kontakt med de

Anonymous poster hash: 48163...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...