Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Skulle slippe en fis, men den satt lenger inne enn jeg trodde. Tok i litt, og kjente plutselig at jeg ble våt nedover beina! Fyfaen så ekkelt!! Jeg har aldri opplevd dette før, og jeg har tatt hardt i flere ganger for å få ut noe. Har dette skjedd dere? Jeg går på jerntabletter og magen er ikke helt i orden... Anonymous poster hash: f9d29...f22
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Snasent! Anonymous poster hash: eb4d0...393
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Berømt bivirkning, det der 😉💊 Anonymous poster hash: aed63...bd0
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Har en tarmsykdom, så jeg har opplevd det et par ganger :/ Har lært at jeg aldri skal slippe en om jeg ikke er hjemme Anonymous poster hash: 23fcb...7b0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Har en tarmsykdom, så jeg har opplevd det et par ganger :/ Har lært at jeg aldri skal slippe en om jeg ikke er hjemme Anonymous poster hash: 23fcb...7b0 Hadde det på samme måte, en stund jeg måtte bruke stikkpiller. Merkelig nok ble det en vane. Anonymous poster hash: 596c3...72f
MarianeA Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Ja det har jeg opplevd mange ganger. Kleint og ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Håper du prioriterte dusj foran dib? Og ja, sånt skjer. Anonymous poster hash: 2eaa6...c80
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Ja, engang jeg var skikkelig, skikkelig klein etter mye alkohol, dagen derpå skulle jeg slippe en fis og jeg kødder ikke, det kom diaré istedenfor. Heldigvis var jeg hjemme alene, pleier som regel bare fise på do, så var ikke langt unna dusjen. Aldri sagt det til en sjel, var sjokkert og dødsflau Anonymous poster hash: c291e...140
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Har Ulcerøs Kolitt, så er kanskje litt unnskyldt, men det har skjedd både 1 og 2 og 10 ganger. Heldigvis story sett hjemme, men også et par ganger på jobb. Har alltid med meg skift og vaskegreier i veska, sånn i tilfelle... Oppdaget forøvrig at Biltema selger engangsdo...sånn til alle andre med UK og Chrons...genialt!😄 Anonymous poster hash: 9e27c...2a8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 Jeg håper du er hjemme hi Om du er på jobb får uttrykket "bæsja på leggen" ny mening ;D Fort deg i dusjen haha Anonymous poster hash: 993ca...68d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 Har Ulcerøs Kolitt, så er kanskje litt unnskyldt, men det har skjedd både 1 og 2 og 10 ganger. Heldigvis story sett hjemme, men også et par ganger på jobb. Har alltid med meg skift og vaskegreier i veska, sånn i tilfelle... Oppdaget forøvrig at Biltema selger engangsdo...sånn til alle andre med UK og Chrons...genialt!😄 Anonymous poster hash: 9e27c...2a8 Ble nysgjerrig på hva en engangsdo er, og måtte søke. Hvordan bruker man de? Absolutt genialt for både de med tarmsykdom og for barn på reise. Anonymous poster hash: 2988c...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå