Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Sorry, litt ekkelt spørsmål... Jeg er førstegangstjeneste gravid og blir så sår i underlivet pga mye utflod! Enten må jeg gå med truseinnlegg som må byttes konstant og som jeg blir sår av, eller så må jeg skifte truse hele tiden og blir fortsatt sår. Hvordan har dere andre løst det? Tips til bra truseinnlegg (jeg bruker libresse) eller noe annet lurt? Anonymous poster hash: cbbf9...671
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Førstegangstjeneste! ;) Har samme problemet som deg (uke 20), tror det er helt vanlig. Jeg har kjøpt inn mange nye truser, og skifter midt på dagen. Heller ekstra vask, enn en sånn ekkel følelse av truseinnlegg/sårhet. Anonymous poster hash: b5533...84d
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Haha, oops! Førstegangstjeneste, faktisk! 😂😂 Takk til hjelpsom mobil som ikke syntes det holdt med førstegangs! 😂 Anonymous poster hash: cbbf9...671
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Flere? 😊 Anonymous poster hash: cbbf9...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå