Gå til innhold

han er lei av meg og jeg er gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg .samboer fortalte meg i dag han er lei av meg :( han sier han elsker meg men er lei.. og midt oppi dette så venter vi barn , jeg er godt over halvveis kommmet :(

Føler jeg vil bare dø :(

Er så vondt .måtte bare få det ut

Anonymous poster hash: d8ffe...282

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han noe mer fornuftig å si deg, da, eller bare sa han dette? Sa han noe om hvorfor han er lei?

Hvorfor fortalte han deg dette - bare for å si det? Eller hadde han forslag til hva dere kan gjøre for å få det bedre sammen igjen?

Han sier at han elsker deg, dere venter barn sammen. Da er det jo naturlig å jobbe med forholdet, å bli konstruktiv i hvordan man går frem for å få det bedre igjen sammen.

Jeg ville tatt dette opp med ham igjen, sagt at det sårer deg at han sier slikt, men siden det tydeligvis er et reelt problem for ham, så må dere finne ut av ting sammen siden dere nå venter barn sammen. Og så sier du fra at han får være med til parterapi på familievernkontoret så fort dere får time. Ring i morgen og bestill en time. Blir han ikke med, da går du alene, for da må du nesten revurdere forholdet før du føder også.

Men alle kan bli litt lei av hverandre i et forhold, et forhold kan gå i perioder som er mer og mindre gode. Kanskje problemet hans mest er det at ting er anderledes nå som dere venter barn? Kanskje er du litt hormonell? Kanskje har han panikk for å bli far? Graviditeter gjør rare ting med kvinner, men også noen menn kan bli mye påvirket. Og er det bare graviditeten som gir ham panikk eller som gjør at dere er veldig anderledes enn ellers, da trenger dere å snakke om det og finne en måte å komme gjennom svangerskapet. Da kan det reddes.

Så ikke ta noen sorger på forskudd, men snakk med ham, hør på det han har å si, få ham til å lytte til deg og oppsøk familievernkontoret så fort som mulig enten sammen eller alene.

Anonymous poster hash: e3ad6...839
Skrevet

Jeg elsker deg, men jeg er lei av deg?

Merkeligste utsagnet jeg har hørt noen gang tror jeg. Jeg tipper han har fått kalde føtter, et godt gammeldags anfall av angst...

Det er veldig vanlig at både gravide damer og mennene deres får litt hetta, hva har jeg gjort, hvordan skal dette ble, takler jeg dette, herregud jeg angrer osv osv. Jeg hadde det selv en stund da jeg var gravid med vår veldig planlagte førstebarn, jeg følte meg plutselig helt skrekkslagen, hva i alle dager har jeg begitt meg ut på. Det gikk jo over heldigvis, det er bare en del av de psykiske forberedelsene til å bli mamma....

Kan det være noe sånt som har skjedd med mannen din, også kommer det ut på en veldig ufin og slem måte?

Anonymous poster hash: 27370...77c
Skrevet

Det er ganske vanlig å bli litt lei av samboeren sin til tider. Han her var usedvanlig ærlig og det er klart det sårer. Men prøv å se positivt på det, han sier han fortsatt elsker deg, men er lei... dere må jobbe mer med forholdet :)

Jeg synes det er bra han er ærlig, for nå kan dere ta tak i dette :)

Anonymous poster hash: 3c99e...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...