Gå til innhold

Det burde ikke irritert meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men guri hvor irritert jeg blir.

Det er en dame i bygda som har vært forelsket i min mann i mange år, også før vi møttes.

Nå har vi ikke hørt fra henne på flere måneder, men for noen dager siden begynte hun igjen.

Finner alle slags unnskyldninger for å sende han meldinger og ringe til han. Er vi ute på byn/fest klenger hun seg rundt han med en gang jeg snur ryggen til.

Skjønner meg ikke på damer som holder på på denne måten. Når hun ikke fikk sjansen på han når han var singel, hva får hun til å tro at han skal være interessert nå når han er sammen med meg.

Skjønner ikke at hun kan la han/oss være i fred. Hva er det med slike damer?

Anonymous poster hash: 78c4d...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klsrer ikke mannen din å sette ned foten da? Han burde jo klare å få frem en gang for alle at det er uaktuelt! Han må jo be henne holde seg vekk...

Anonymous poster hash: 7a642...ac1

Skrevet

Hun der er en ekte taper.

Fy fader altså. Sånn oppførsel driver jo ikke de fleste fjortisene med en gang...

Anonymous poster hash: 2e63d...b44

Skrevet

Klsrer ikke mannen din å sette ned foten da? Han burde jo klare å få frem en gang for alle at det er uaktuelt! Han må jo be henne holde seg vekk...

Anonymous poster hash: 7a642...ac1

Han har sagt ifra flere ganger. Det hjelper bare en liten stund og så er det igang igjen. Håpløst.

Skrevet

Hun der er en ekte taper.

Fy fader altså. Sånn oppførsel driver jo ikke de fleste fjortisene med en gang...

Anonymous poster hash: 2e63d...b44

Enig. Urolig irriterende. Vi har nesten sluttet med å gå ut på byn. Hun er alltid ute.

Hjemmekos er best med slike damer skuende rundt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hun høres jo ut til å ha en sykelig hang-up.

Skrevet

Nesten så jeg synes synd på denne dama. Hun kan umulig være frisk?

Har du prøvd å snakke med henne?

Anonymous poster hash: 7f7c6...f79

Skrevet

Jeg har ikke snakket med henne selv. Kjenner hun egentlig ikke. Hun ser stygt på meg hver gang hun ser meg, tror ikke noe av det jeg sier vil gå inn.

Skrevet

Hvis det er plagsomt og hun egentlig ikke gir seg når dere ber om det kan dere anmelde henne for trakassering. Kanskje hun da forstår at hun må holde seg unna og at han ikke er interessert.

Skrevet

Det er sant. Burde ikke være nødvendig med voksne mennesker.

Skrevet

Jeg har ikke snakket med henne selv. Kjenner hun egentlig ikke. Hun ser stygt på meg hver gang hun ser meg, tror ikke noe av det jeg sier vil gå inn.

Kjenner du hun ikke 😳

Anonymous poster hash: 549c5...481

Skrevet

Kjenner du hun ikke 😳

Anonymous poster hash: 549c5...481

Nei. Hun tilhører ikke min omgangskrets, tilhører mannens omgangskrets. Fikk høre ganske tidlig i forholdet om hennes følelser for min mann. Fant ut at dette ikke er en dame jeg vil bli kjent med og regnet faktisk med at hun ville "forsvinne" ut av min manns liv siden han var blitt opptatt.

Syntes du det var rart? For meg er hun den plagsomme damen som ikke lar oss være i fred. Slike inviterer vi ikke på kaffe, men må dessverre møte hun på sammenkomster hos felles venner eller på byn.

Skrevet

Anonym 481 prøvde nok å være morsom.... du hadde skrevet hun istedenfor henne, Hi. Kan hende hun føler behov for å korrigere at det skal være henne etter møte i ditt siste svar også...

Hi, jeg synes mannen din burde si klart fra. Nå har dette pågått i så mange år, at det er trakassering. Trakassering er ikke lov, og det kan anmeldes. Mannen din kan ev. også be politiet snakke med damen og se om det kan være nok til at hun slutter. Jeg vet om saker hvor politiet har snakket med personer som trakasserer slik, og de har da fått beskjed om at det er siste sjanse om de ikke ønsker å bli anmeldt. I de tilfellene har trakasseringen sluttet. Det er heller ikke noe som trenger å komme ut, så om du og din mann ikke sier noe, så trenger hun ikke være redd for at andre skal få vite det.

Anonymous poster hash: 50c2b...f72
Skrevet

Det er mye mulig jeg er i overkant skeptisk, men det er jo noe som skurrer her.

Sier ikke nødvendigvis at de har hatt en fortid (eller nåtid), men kan det være mulig at mannen din innerst inne liker denne oppmerksomheten? At han har dårlig selvbilde eller noe, og sender blandede signaler?

Finner det vanskelig å tro at en dame er så sprø at hun aldri gir opp tross gjentatte beskjeder, samtidig som hun er en del av en normal vennegjeng og blir inkludert i det sosiale. Er hun så sprø når det gjelder din mann, så er hun nødt til å være rimelig ute når det gjelder andre ting også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...