Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Hva skjer med barna om en er alene? Anonymous poster hash: 0de2d...52b
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Det blir vel fosterhjem, på kort eller lang sikt. Og sikkert i samarbeid med deg, du skal vel få hatt de så mye som du kan/orker når du ikke er innlagt. Anonymous poster hash: e522a...9d1
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Om det ikke finnes familie som kan ta ansvaret for dem kommer de i beredskapshjem. Skjedde en jente i klassen til sønnen min, mammaen ble lagt inn for en større hjerteoperasjon. En av de ansatte på skolen var godkjent som beredskapshjem så jenta flyttet inn der og kunne gå på skolen som vanlig til mammaen ble frisk nok til å få henne hjem igjen. Anonymous poster hash: 6a4a7...1d5
Gjest Antarctica Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Kommer jo helt an på hvilket nettverk man ellers har. Det skal være rimelig uttømte ressurser i familien før man putter barn i fosterhjem. Mormor, farfar, onkel og tante, mors venner og andre potensielle blir jo spurt.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 I mitt tilfelle ble familiemedlemmer fosterforeldre for barnet mitt. Etter noen år har jeg fått all omsorg tilbake, men de er besøkshjem etter behov. Kommer til å ha denne sykdommen livet ut, mest sannsynlig, så jeg trenger den avlastningen. Anonymous poster hash: df325...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå