Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 0 til -5...... Er det greit? Selvsagt godt pakket inn i voksipose og med ulltøy Hun er akkurat 8 mnd. Anonymous poster hash: 98dfa...f4a
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Virkelig ikke noe problem. Bare pass på at kroppen ikke blir for varm, og at hender og føtter er varme nok. 😊 Jeg pleide ofte å kle på førstemann for mye første vinteren. Anonymous poster hash: 5bfe7...de8
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Jepp, helt innafor😊 Anonymous poster hash: 89f81...51b
Tantrum Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Null stress Her sov hun som nå er straks seks år, ute i full orkan.... Med vinterdress på i skinnposen. Sto selvfølgelig ikke midt i vinden, men i litt le, rugget i vogna og hun måtte vekkes til middag Alle mine har sovet ute i sitt liv, de sover godt i passe med klær og er friske og raske alle sammen. Ser utrolig digg ut å ligge i en skinnpose i en vogn og sove
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Ja, selvfølgelig kan ungen sove ute i mildvær! Mine nektet å sove dagsøvn innendørs, så her lå de ute, ev. i garasjen, selv når det var bikkjekaldt. Poenget er å unngå trekk. Anonymous poster hash: a6e1c...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå