Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg er ganske elendig på kleskoder..... Skal i 60-års lag til svigerfar. Han har leid lokale og inviterer ganske mange. Kan/skal jeg og lillesnupp ha på bunad? Eller er det feil? Anonymous poster hash: f2b8e...434
Gjest Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg mener nei på deg. Føler det blir i stiveste laget for en voksen person, med midre det blir høytidelig. Selv bruker jeg bunaden kun på 17.mai, dåp, konformasjon og event bryllup.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Er vanskelig å vite før man kommer dit og ser hva resten har på seg.Bunad er vågalt, fordi det kan bli for stivt - og det tryggeste er kanskje noe "pent enkelt". Hør med svigermor? I vår familie bruker vi/noen bunad på f.eks julaften. Anonymous poster hash: 7e641...5b1
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Tusen takk for svar dere! Hmmm..... ja, det var det jeg tenkte - at det kan bli litt mye liksom.... får se om jeg finner noe annet HI Anonymous poster hash: f2b8e...434
Love my kidz Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Hvis det er middag/kake uten masse alkohol så synes jeg absolutt dere kan bruke bunad ☺ Det er ingenting i veien for å pynte seg skikkelig. Går kakefesten over til alkofest utover kvelden så skifter du samtidig som du får barnevakt til ungen. Det er MIN mening 😛
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 I familien til venninnen min hadde det vært helt riktig med bunad i 60-årslag. Den familien elsker å gjøre mye ut av festene sine, de pynter seg skikkelig, har flere retters middag, taler og full pakke. I min familie hadde det vært helt feil. Min familie er så uformell at det er gørrkjedelig. Her hadde mennene kommet i dongeri og skjorte, damene i bukse og topp/bluse og maten hadde vært så enkel som mulig. Jeg vet ikke hva slags familie du skal på feiring med? Anonymous poster hash: b7693...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå