Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Hvis man tar for eksempel 1-2 dager hver uke med kun væske-inntak? Juice med grønnsaker, kaffe, te, vann osv? Kom på tanken fordi jeg skal på koloskopi i morgen og kun kan drikke klare væsker i halvannet døgn. Foreløpig virker det helt greit, og hvis dette gjentatt ukentlig på sikt kan gi meg bittelitt vektnedgang, er det kanskje noe å vurdere. Sammen med trening og sunt kosthold, altså, som jeg for så vidt allerede driver med. Anonymous poster hash: c15d3...5e9
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Les om 5:2 dietten. Det er nok sunnere Anonymous poster hash: 81b8a...bed
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Les om 5:2 dietten. Det er nok sunnere Anonymous poster hash: 81b8a...bed Den har jeg prøvd og likte ikke. Føles lettere å bare drikke på fastedagen(e). Anonymous poster hash: c15d3...5e9
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Les om 5:2 dietten. Det er nok sunnere Anonymous poster hash: 81b8a...bed Den har jeg prøvd og likte ikke. Føles lettere å bare drikke på fastedagen(e). Anonymous poster hash: c15d3...5e9 ...men jeg vet jo ikke om det egentlig vil være slankende me dkun drikke, for det er jo mye kalorier i for eksempel juice. Men jeg har to venner som pga ulykker har måtte ha kjevelås og bare kunne innta flytende føde, og de gikk begge ned veldig mye vekt i den perioden. Anonymous poster hash: c15d3...5e9
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Les om 5:2 dietten. Det er nok sunnere Anonymous poster hash: 81b8a...bed Den har jeg prøvd og likte ikke. Føles lettere å bare drikke på fastedagen(e). Anonymous poster hash: c15d3...5e9 ...men jeg vet jo ikke om det egentlig vil være slankende me dkun drikke, for det er jo mye kalorier i for eksempel juice. Men jeg har to venner som pga ulykker har måtte ha kjevelås og bare kunne innta flytende føde, og de gikk begge ned veldig mye vekt i den perioden. Anonymous poster hash: c15d3...5e9 Du får skaffe deg kjevelås da... Anonymous poster hash: 82f74...0ec
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Les om 5:2 dietten. Det er nok sunnere Anonymous poster hash: 81b8a...bed Den har jeg prøvd og likte ikke. Føles lettere å bare drikke på fastedagen(e). Anonymous poster hash: c15d3...5e9 ...men jeg vet jo ikke om det egentlig vil være slankende me dkun drikke, for det er jo mye kalorier i for eksempel juice. Men jeg har to venner som pga ulykker har måtte ha kjevelås og bare kunne innta flytende føde, og de gikk begge ned veldig mye vekt i den perioden. Anonymous poster hash: c15d3...5e9 Det er nok fordi de ikke kunne spise kjeks, potetgull og sjokolade Klart du går ned om kaloriinntaket senkes, men spørsmålet er som du sier hvor mange kalorier det er i det du drikker... Det er nok lettere å unngå kaloririke fristelser som skoleboller og potetgull om du bare drikker den dagen da. Anonymous poster hash: 29457...0f6
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Les om 5:2 dietten. Det er nok sunnere Anonymous poster hash: 81b8a...bed Den har jeg prøvd og likte ikke. Føles lettere å bare drikke på fastedagen(e). Anonymous poster hash: c15d3...5e9 ...men jeg vet jo ikke om det egentlig vil være slankende me dkun drikke, for det er jo mye kalorier i for eksempel juice. Men jeg har to venner som pga ulykker har måtte ha kjevelås og bare kunne innta flytende føde, og de gikk begge ned veldig mye vekt i den perioden. Anonymous poster hash: c15d3...5e9 Det er nok fordi de ikke kunne spise kjeks, potetgull og sjokolade Klart du går ned om kaloriinntaket senkes, men spørsmålet er som du sier hvor mange kalorier det er i det du drikker... Det er nok lettere å unngå kaloririke fristelser som skoleboller og potetgull om du bare drikker den dagen da. Anonymous poster hash: 29457...0f6 det går jo an å teste ut. Skulle gjerne likt å høre fra noen som har prøvd ut dette eller noe lignende. HI Anonymous poster hash: c15d3...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå