Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Høres jo så kjekt og billig ut Men jeg aner ingenting om ebay. Kan heller ikke noe om PayPal. Noen som kan hjelpe en fersking? Anonymous poster hash: 599d4...401
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Hva vil du lære? Opprett en profil og så er det bare å starte😊👍🏽 Anonymous poster hash: 6e071...151
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Start med å opprette en paypal-konto, det gjør du lett på nettsiden til paypal. Så oppretter du en profil hos ebay og handler ivei. Anonymous poster hash: 3eff3...103
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Dette lurar faktisk eg òg på ;-) Er det ok å kjøpe frå alle forhandlarane eller er bør ein vere skeptisk når det er så billig? Anonymous poster hash: 27462...1f9
Kubbelyset Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Husk å alltid sjekke hvor mye shipping koster (frakt). Jeg brant meg på det en gang jeg var fersk på ebay. Kjøpte noe som i utgangspunktet var kjempebillig, men hele greia ble jo så dyr da frakta ble slått sammen.
Kubbelyset Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Ellers fins det forresten veldig mange fine Ebaygrupper på Facebook 😃
MarianeA Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Jeg handler mye på ebay. Det meste faktisk. Koser meg med å finne gode kjøp. Skeptisk behøver man ikke være, for det er så billig at det gjør ikke så mye om det slår feil ene eller andre veien. Klær kan være vanskelig å få i rett størrelse synes jeg. Og ofte er stoffet og snittet noe annerledes enn man har sett for seg.
Kjerringa med agurken Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Kjøpt en del på Ebay da det ofte koster en brøkdel av prisen i Norge. Utvalget er dessuten mye høyere. Pass på å sortere etter price+shipping - lowest first. Du får da det som er rimeligst inklusive frakt. Paypal er lett å koble opp. Enten kan du overføre penger i er til kontoen eller trekke direkte fra kortet. Enkelt og greit + at alle kjøp er forsikret mot svindel. Kjøpt litt gravidtøy, billigtester, div klær, undertøy, bryllupspynt, julegaver, filmer, deksler til mobiler og nettbrett, nye skjermer til knuste telefoner og mye annet. Det sier seg selv at når du får ting til under en tidel av prisen inklusive frakt så kan du spare en del penger. Se etter selgere som har god positiv feedback og som tar paypal (glem alt annet). Du har blant annet ebay.com ebay.co.uk og ebay.de Sidene viser forskjellige søk og varer så greit å søke på dem alle hvis det er noe spesielt du ser etter. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå