Gå til innhold

Hvor mange par Nike sneakers har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fire, og kunne gjerne hatt fler.

Anonymous poster hash: 1f759...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så spesielt med de nike free run skoene da?

Anonymous poster hash: 0bf8d...224
Skrevet

Har ett par Nike free men de er ikke så gode å løpe i. Bruker Mizuno og Asics til å løpe i. Nike free er egentlig pensjonert men bruker de som slackesko hjemme og til bosset.

Anonymous poster hash: faffc...d04

Skrevet

Sneakers betyr sko man kan snike i!

Liste seg rundt så ingen hører deg ;)

Jeg klarer å snike i klogger t.o.m. så... tada... Har 0 par Nike ;)

Anonymous poster hash: ebd6f...702

Skrevet

Ingen. Vans all the way, baby!

Anonymous poster hash: 01227...b02

Skrevet

Har ett par Nike free men de er ikke så gode å løpe i. Bruker Mizuno og Asics til å løpe i. Nike free er egentlig pensjonert men bruker de som slackesko hjemme og til bosset.

Anonymous poster hash: faffc...d04

Jeg er forfotløper, så for meg er de perfekte! Må være de ordentlige da, de som er ment for løp.

Anonymous poster hash: 69dcf...662

Skrevet

Har noen trainers fra nike. 

Skrevet

Har ett par grå joggesko fra Nike

Anonymous poster hash: e08c9...4c7

Skrevet

Har ett par turkise Nike Free. Synes ikke de er noe særlig å løpe i, altfor lite demping, men jeg pleier å ha dem med på sommerferie, siden de passer fint til både skjørt, shorts og bukser.

Mange på jobben min har dem i svart og bruker som innesko på kontoret.

Anonymous poster hash: 1aa3e...5e9

Skrevet

Ett par. De er fantastisk å ha på seg!

Anonymous poster hash: 79706...84e

Skrevet

Har ett par, men bruker de ikke til jogging. Bruker de til tur i byen, på reiser med mye gåing. Bruker Asics til løping og turer i skogen.

Skrevet

Forstår virkelig ikke at slike sko kan passe til alt, som noen hevder. Joggesko til skjørt?? Det er total kræsj i mine øyne, uansett hvor in det er med neonfargede joggesko..

Skrevet

Jeg har et par (Free run faktisk) som brukes til innendørs trening, og et annet par nikes som brukes som "hverdagssko", på jobb, tur, o.l.

Det er alle joggeskoene jeg har, faktisk😜 Burde jeg ha flere?

Anonymous poster hash: 3ea5e...7f4

Skrevet

0

Visste ikkje at det var "en greie" heller.

Skrevet

To, et par til trening og et par til løpeturer ute.

Anonymous poster hash: 76cdb...324

Skrevet

Forstår virkelig ikke at slike sko kan passe til alt, som noen hevder. Joggesko til skjørt?? Det er total kræsj i mine øyne, uansett hvor in det er med neonfargede joggesko..

Var vel jeg som skrev det. Bruker dem selvsagt ikke til pent skjørt når jeg skal være formell eller pyntet. Synes de er kule til jeansskjørt og kakiskjørt. Klarer meg med et par slike og et par sandaler i kofferten på ferie.

Anonymous poster hash: 1aa3e...5e9

Skrevet

Var vel jeg som skrev det. Bruker dem selvsagt ikke til pent skjørt når jeg skal være formell eller pyntet. Synes de er kule til jeansskjørt og kakiskjørt. Klarer meg med et par slike og et par sandaler i kofferten på ferie. Anonymous poster hash: 1aa3e...5e9

Klarer ikke se for meg at det ser bra ut. Men mulig skjørtene ser litt "sporty" ut? Jeg går ofte med skjørt og kjole, men det er kanskje mer flagrete og blomstrete typer enn det du beskriver.

Skrevet

Sneakers ☹️

Trainers 😐

Joggesko 😀

Joggiser 😀

Hva er det som skjer med folk 😳

Anonymous poster hash: 5d5a5...8b9

Skrevet

To. Og så tre par i andre merker (asics og adidas...)

Anonymous poster hash: f831f...fe5

Skrevet

Har ikke prøvd free run, men jeg sverger til Nike joggesko generelt. Ingenting sitter så godt på bena! Står og går hele dagen, og de er det eneste som duger. Har kanskje 6 par

Skrevet

Noen som har erfaring med Nike Lunarlon som løpesko på mølle? :)

Anonymous poster hash: 91b85...225

Skrevet

Ingen, foretrekker adidas.

Skrevet

Ingen, dårlige passform for meg.

Asics

Anonymous poster hash: 2f9d4...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...