Gå til innhold

Koloskopi i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nørvendig/lurt med smertestillende eller/og beroligende? Får man det?

Anonymous poster hash: c3eec...75e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en valium eller liknende liggende ville jeg anbefale å ta én.

Anonymous poster hash: 6d5ca...307

Skrevet

Hvis du har en valium eller liknende liggende ville jeg anbefale å ta én.

Dvs, hør med sykehuset om de har planer om å gi deg noe intravenøst! Mulig du får en likegladsprøyte.

Skrevet

Jeg får ingen ting. De annbefaler å gjøre det uten. Får se hvor lenge jeg gjør dette det er vondt og ser ikke for meg å gjøre det uten når jeg f.eks er 70 år

Anonymous poster hash: 65087...c52

Skrevet

Jeg tror ikke har valium liggende...Får spørre når jeg kommer dit. da er det best å ikke dt egen bil, vel, for man kan vel ikke kjøre etterpå?

Anonymous poster hash: c3eec...75e
Skrevet

Du kan ikke kjøre egen bil hvis du skal ha smertestillende. Jeg har flere venner som har gjort det og gått helt problemfritt og uten smerter. Jeg derimot har gjort det flere ganger og må ha smertestillende hver gang for visstnok er tarmene mine "kastet inn" i følge legene. Så en undersøkelse som skal ta 20 min tar 1,5 time. Det er derfor vondt når tarmene ikke ligger ordentlig.

Skrevet

Når jeg var til undersøkelse fikk jeg tilbud om beroligende, men jeg takket nei. Det gikk helt fint egentlig, særlig godt er det ikke, men helt overkommelig :)

Skrevet

Det varierer jo fra person til person hvor vondt det gjør! Noen opplever mildt ubehag, andre kan få store smerter! Det handlet mye om anatomi og hvilken "tilstand" tarmene er i.

Ofte legger de inn enn veneflon og så kan de gi smertestillende hvis behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...