Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Skal selge bilsete som er brukt i bil nr to, altså svært lite brukt. Det kostet ca 4500 nytt og er helt fint og har ikke vært i noen form for ulykke/kollisjon. Anonymous poster hash: 4d634...4a8
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Tusen. Den du selger til må jo ta deg på "face value" at setet ikke er kollisjonsskadet. Anonymous poster hash: ad454...516
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Tusen kroner. Hadde aldri betalt mer for et brukt bilsete. Anonymous poster hash: 60e1c...bd2
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Sier det samme, en tusenlapp. Anonymous poster hash: 4a0cc...5fa
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Tusen. Den du selger til må jo ta deg på "face value" at setet ikke er kollisjonsskadet. Anonymous poster hash: ad454...516 Det må man jo gjøre uansett pris, vel? Om man ikke stoler på selger hjelper det vel ikke at setet er billig om uhellet er ute? Jeg bor på en liten plass og de fleste kjenner til oss, så jeg tror ikke det blir noe problem å bli trodd på at det ikke har vært i uhell. Jeg tenker at jeg prøver å få 1500 kr for det, mindre enn det er det ikke vits i å selge det for. Da kan man heller ha det på lur til ev barnebarn Hi Anonymous poster hash: 4d634...4a8
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Tusen. Den du selger til må jo ta deg på "face value" at setet ikke er kollisjonsskadet. Anonymous poster hash: ad454...516 Det må man jo gjøre uansett pris, vel? Om man ikke stoler på selger hjelper det vel ikke at setet er billig om uhellet er ute? Jeg bor på en liten plass og de fleste kjenner til oss, så jeg tror ikke det blir noe problem å bli trodd på at det ikke har vært i uhell. Jeg tenker at jeg prøver å få 1500 kr for det, mindre enn det er det ikke vits i å selge det for. Da kan man heller ha det på lur til ev barnebarn Hi Anonymous poster hash: 4d634...4a8 He he du tuller nå ? Det er holdbarhet på bilstoler Anonymous poster hash: 5686a...659
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Er litt avhengig av hvor gammelt det er. Selv om det er lite brukt. Plastikken som bilseter er lagt av holder kun i 8-9 år, etter dette er ikke setet trygt lenger i kollisjon. Så du kan ikke ha det på lur til barnebarn! Jeg er ihvertfall av den holdningen at brukte ting alltid skal selges for noe fra halv pris og nedover. Så må man også se på markedspris i dag. Selv om det kostet 4500 kr når dere kjøpte det så er kanskje prisen betydelig lavere pris for et tilsvarende nytt sete i dag. Anonymous poster hash: 9bbcf...316
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 Tusen. Den du selger til må jo ta deg på "face value" at setet ikke er kollisjonsskadet. Anonymous poster hash: ad454...516 Det må man jo gjøre uansett pris, vel? Om man ikke stoler på selger hjelper det vel ikke at setet er billig om uhellet er ute?Jeg bor på en liten plass og de fleste kjenner til oss, så jeg tror ikke det blir noe problem å bli trodd på at det ikke har vært i uhell. Jeg tenker at jeg prøver å få 1500 kr for det, mindre enn det er det ikke vits i å selge det for. Da kan man heller ha det på lur til ev barnebarn HiAnonymous poster hash: 4d634...4a8 He he du tuller nå ? Det er holdbarhet på bilstoler Anonymous poster hash: 5686a...659 Er litt avhengig av hvor gammelt det er. Selv om det er lite brukt. Plastikken som bilseter er lagt av holder kun i 8-9 år, etter dette er ikke setet trygt lenger i kollisjon. Så du kan ikke ha det på lur til barnebarn!Jeg er ihvertfall av den holdningen at brukte ting alltid skal selges for noe fra halv pris og nedover. Så må man også se på markedspris i dag. Selv om det kostet 4500 kr når dere kjøpte det så er kanskje prisen betydelig lavere pris for et tilsvarende nytt sete i dag. Anonymous poster hash: 9bbcf...316 Haha, nei, jeg tuller ikke. Hva vet dere om hvor store barn jeg har? Eldste på 24 år samboer og nettopp ferdig utdannet. Det er ikke helt utenkelig at jeg blir bestemor innen 1-2 år. Setet er kjøpt i 2014, og ligger ca på samme pris nå, så jeg syns ikke 1500 er en ublu pris. Jeg prøver meg ihvertfall på den, og om det ikke går så enten sparer jeg det eller så donerer jeg det bort til noen som virkelig trenger det. Hi Anonymous poster hash: 4d634...4a8
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 Tusen. Den du selger til må jo ta deg på "face value" at setet ikke er kollisjonsskadet. Anonymous poster hash: ad454...516 Det må man jo gjøre uansett pris, vel? Om man ikke stoler på selger hjelper det vel ikke at setet er billig om uhellet er ute?Jeg bor på en liten plass og de fleste kjenner til oss, så jeg tror ikke det blir noe problem å bli trodd på at det ikke har vært i uhell. Jeg tenker at jeg prøver å få 1500 kr for det, mindre enn det er det ikke vits i å selge det for. Da kan man heller ha det på lur til ev barnebarn HiAnonymous poster hash: 4d634...4a8 He he du tuller nå ? Det er holdbarhet på bilstoler Anonymous poster hash: 5686a...659 Er litt avhengig av hvor gammelt det er. Selv om det er lite brukt. Plastikken som bilseter er lagt av holder kun i 8-9 år, etter dette er ikke setet trygt lenger i kollisjon. Så du kan ikke ha det på lur til barnebarn!Jeg er ihvertfall av den holdningen at brukte ting alltid skal selges for noe fra halv pris og nedover. Så må man også se på markedspris i dag. Selv om det kostet 4500 kr når dere kjøpte det så er kanskje prisen betydelig lavere pris for et tilsvarende nytt sete i dag. Anonymous poster hash: 9bbcf...316 Haha, nei, jeg tuller ikke. Hva vet dere om hvor store barn jeg har? Eldste på 24 år samboer og nettopp ferdig utdannet. Det er ikke helt utenkelig at jeg blir bestemor innen 1-2 år. Setet er kjøpt i 2014, og ligger ca på samme pris nå, så jeg syns ikke 1500 er en ublu pris. Jeg prøver meg ihvertfall på den, og om det ikke går så enten sparer jeg det eller så donerer jeg det bort til noen som virkelig trenger det. Hi Anonymous poster hash: 4d634...4a8 Nei hvis eldste er så gammel så er det jo en mulighet Men normalt så har ikke småbarnsforeldre så stor alder mellom barna så det var jo ikke helt på jordet å tenke at det kan være lenge til du får barnebarn. Det er mange som ikke vet dette med hodlbarheten på plastikken i barneseter. Jeg visste det heller ikke før jeg tilfeldigvis leste det i en artikkel fra Trygg trafikk. Anonymous poster hash: 9bbcf...316
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #11 Skrevet 29. februar 2016 Tusen. Den du selger til må jo ta deg på "face value" at setet ikke er kollisjonsskadet. Anonymous poster hash: ad454...516 Det må man jo gjøre uansett pris, vel? Om man ikke stoler på selger hjelper det vel ikke at setet er billig om uhellet er ute?Jeg bor på en liten plass og de fleste kjenner til oss, så jeg tror ikke det blir noe problem å bli trodd på at det ikke har vært i uhell.Jeg tenker at jeg prøver å få 1500 kr for det, mindre enn det er det ikke vits i å selge det for. Da kan man heller ha det på lur til ev barnebarn :)HiAnonymous poster hash: 4d634...4a8 He he du tuller nå ? Det er holdbarhet på bilstoler Anonymous poster hash: 5686a...659 Er litt avhengig av hvor gammelt det er. Selv om det er lite brukt. Plastikken som bilseter er lagt av holder kun i 8-9 år, etter dette er ikke setet trygt lenger i kollisjon. Så du kan ikke ha det på lur til barnebarn!Jeg er ihvertfall av den holdningen at brukte ting alltid skal selges for noe fra halv pris og nedover. Så må man også se på markedspris i dag. Selv om det kostet 4500 kr når dere kjøpte det så er kanskje prisen betydelig lavere pris for et tilsvarende nytt sete i dag. Anonymous poster hash: 9bbcf...316 Haha, nei, jeg tuller ikke. Hva vet dere om hvor store barn jeg har? Eldste på 24 år samboer og nettopp ferdig utdannet. Det er ikke helt utenkelig at jeg blir bestemor innen 1-2 år.Setet er kjøpt i 2014, og ligger ca på samme pris nå, så jeg syns ikke 1500 er en ublu pris. Jeg prøver meg ihvertfall på den, og om det ikke går så enten sparer jeg det eller så donerer jeg det bort til noen som virkelig trenger det.HiAnonymous poster hash: 4d634...4a8 Nei hvis eldste er så gammel så er det jo en mulighet Men normalt så har ikke småbarnsforeldre så stor alder mellom barna så det var jo ikke helt på jordet å tenke at det kan være lenge til du får barnebarn. Det er mange som ikke vet dette med hodlbarheten på plastikken i barneseter. Jeg visste det heller ikke før jeg tilfeldigvis leste det i en artikkel fra Trygg trafikk. Anonymous poster hash: 9bbcf...316 Neida, dere kunne ikke vite at jeg hadde så store barn, men det er jo lov å ha litt tiltro til sine medmennesker de aller fleste vet vel at bilseter ikke kan spares i åresvis Anonymous poster hash: 4d634...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå