Monica Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Lurer på om noen har tips til støvler som er gode å gå i. Gjerne lave støvler. For jeg har så kraftige legger at nesten ikke noe passer. Og lave støvler passer fint da jeg stort sett bruker kjoler.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Lurer på om noen har tips til støvler som er gode å gå i. Gjerne lave støvler. For jeg har så kraftige legger at nesten ikke noe passer. Og lave støvler passer fint da jeg stort sett bruker kjoler. Ilse jackobsen støvler. Anonymous poster hash: 271a3...9f3
Tipp topp Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Støvler i skinn fra nederlandske ZOO. Dyre, men veldig gode.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Dr. Martens er veldig behagelige. Mine er riktig nok i mykt skinn, og ikke det tykke læret som lager gnagsår sånn ca overalt 😜 Anonymous poster hash: bf854...c1d
Monica Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2016 Tusen takk for svar. Ilse Jackobsen er ikke gode på min fot, jeg har veldig smale føtter. Men dere som anbefaler skinn sko, de er vel ikke helt vanntette? Jeg vil ha støvler jeg kan hoppe i vanndammer med, og bruke i øsende pøsende regn.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Smale føtter passer i le chameau og swims. Le chameau synes jeg personlig er best å gå i. Anonymous poster hash: 696f3...6bb
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Forete le chameu har jeg, men de er høye. De er supergode på foten, myk gummi, og VARME! Mener de fins i lavutgave også? Ellers er kanskje lave hunter støvler en mulighet? Har dem ikke selv, men de er litt høyere enn mange andre lave støvler, så de kan du hoppe i vannsammer med Anonymous poster hash: 2a7b8...f83
Tipp topp Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Tusen takk for svar. Ilse Jackobsen er ikke gode på min fot, jeg har veldig smale føtter. Men dere som anbefaler skinn sko, de er vel ikke helt vanntette? Jeg vil ha støvler jeg kan hoppe i vanndammer med, og bruke i øsende pøsende regn. ZOO støvlene er som gummistøvler, helt vanntette. De kan du fint bruke når det pøsregner og når du hopper i vanndammer. I tillegg er de ganske pene og veldig gode å gå i. Jeg bruker mine også masse når det er sørpeføre nå på vinteren. Du kan lese om de her: http://zoo-adventure.com/ Dessverre er de vanskelig å få tak i her i Norge.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har også smale føtter, og synes ikke Ilse støvlene er gode å gå i, men hunter er fantastiske. Sitter godt på foten. Har bare den høye utgaven selv, men ville testet lave hunter-støvler om jeg var deg👍🏻 Anonymous poster hash: 56c3b...f14
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 dr martens finnes i gummistøvler også. lave og med 'fake' lisser. har smale føtter og er så glad for det paret jeg fikk til jul. :-) Anonymous poster hash: 2bdd6...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå