Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 ....Men ikke fikk nytte av like vel... 😜 Som førstegangsmor var jeg tidlig ute med å handle inn saker og ting til baby. Både på finn og andre steder. Men mye av det ble aldri brukt, eller hadde ikke den effekten jeg håpet på.. - Babybjørn One bæresele - Elektrisk vugge - Bleiebøtte - Ekstra stellebag - Babyens seng 😂 - Tummytub badebalje - Pute for å unngå flatt hode Dette er det jeg kommer på nå... hva med dere, damer? Anonymous poster hash: 03c82...88a
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Bleiebøtte! Helt klart den dårligste ideen jeg hadde. Varmekabler og bleiebøtte var ingen god idé Anonymous poster hash: f8331...679
Gummibjørnen Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Med nr 1 var bæreselen gull verdt! Klarte å rote den bort og kjøpte derfor ny til nr 2, men det var helt bortkastet. Lekegrinda var ganske bortkastet til nr 1, men helt super til nr 2. Tror ikke vi kjøpte så mye før vi fant ut hva vi trengte. Sånn utenom vogn, stellebord, seng og litt klær. Bleiebøtta er vi veldig fornøyd med
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Bleiebøtte. Spedbarnsinnlegg til ergobaby. Andre ting jeg fikk i gave var søte antrekk som bukser, gensere, jakker med hette. Ting jeg glemte å kjøpe. Skinntøfler og votter. Anonymous poster hash: 75b16...6d0
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Disse "bamsedressene". Jeg kjøpte bare en selv, men fikk maaange i gave. De er SÅ søte, men jeg har ikke brukt dem en eneste gang. -Den er for varm til å bruke inne, og for kald til å bruke ute nå på vinteren -Den er for tykk til å ha i bilstolen, selene skal jo helst være "rett på" kroppen -Jeg syns den er for klumpete til å bruke i dunposen i vogna Noen som kan fortelle meg når og hvordan dere brukte disse? Anonymous poster hash: e90f3...b1a
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Kjøpte et fancy termometer, men har bare brukt et helt vanlig til nå. Kanskje jeg får brukt for det dyre når han blir større. Anonymous poster hash: 0e1b8...2e3
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Badestol. Slik som de sitter i. Sommerkalasje til vogna.. Ellers er bleiebøtta i bruk hver dag. Har montert klosser under (legoklosser hehe) Anonymous poster hash: 725e3...5be
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Disse "bamsedressene". Jeg kjøpte bare en selv, men fikk maaange i gave. De er SÅ søte, men jeg har ikke brukt dem en eneste gang. -Den er for varm til å bruke inne, og for kald til å bruke ute nå på vinteren -Den er for tykk til å ha i bilstolen, selene skal jo helst være "rett på" kroppen -Jeg syns den er for klumpete til å bruke i dunposen i vogna Noen som kan fortelle meg når og hvordan dere brukte disse? Anonymous poster hash: e90f3...b1a De er fine vår og høstdresser i vogna, ikke bare vinter. Men personlig liker jeg ikke syntetiske klær for å holde varmen og klær med hette er håpløst til babyer. Snur de hodet så havner ofte nese og munn halvveis inn i hetta. Ikke optimalt. Anonymous poster hash: 75b16...6d0
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 Hehe...vi har også flere slike bamsedresser. Brukte dem litt i høst. Men hetter på babyklær er håpløst. Og de kjennes veldig syntetiske ut.. Ører er heller ikke en favoritt her. Baby! Ikke bjørn Anonymous poster hash: 725e3...5be
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 Elendige bæreseler der babyen hang etter skrittet. Ikke rart ingen bærer babyene sine når sånn dritt har blitt brukt. Er så lei meg for at jeg ikke visste om elastiske bæresjal før nr.2. Det som er så fantastisk å bære nyfødte babyen din med. Forbaska Barnas Hus og andre 'mainstream' butikker som ikke klarer å opplyse om alternativene innen babybæring. Anonymous poster hash: 47b9d...387
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #11 Skrevet 29. februar 2016 Alt for mye lær. Trenger ikke så mye. Min baby gulpet ikke. Anonymous poster hash: 1a3e9...46f
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #12 Skrevet 29. februar 2016 Alt for mye lær. Trenger ikke så mye. Min baby gulpet ikke. Anonymous poster hash: 1a3e9...46f Hihi Tenkte på gulpekluter i lær nå Anonymous poster hash: 725e3...5be
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #13 Skrevet 29. februar 2016 Bæresele (skulle nok hatt sjal i stedet fant jeg ut i ettertid), lekegrind, bleiebøtte, elektrisk huske. Stor og tung vogn var heller ikke det smarteste valget når det meste av trillingen foregikk opp og ned en kronglete/ujevn bakke. Anonymous poster hash: 21438...240
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #14 Skrevet 29. februar 2016 Bæresele (skulle nok hatt sjal i stedet fant jeg ut i ettertid), lekegrind, bleiebøtte, elektrisk huske. Stor og tung vogn var heller ikke det smarteste valget når det meste av trillingen foregikk opp og ned en kronglete/ujevn bakke. Anonymous poster hash: 21438...240 Mye ujevnt terreng og grusveier her jeg bor, og jeg er sjeleglad for den store firhjulingen vi kjøpte. Lette vogner med små hjul er kun for byturer og butikker. Anonymous poster hash: 47b9d...387
Snøfnugget Skrevet 29. februar 2016 #15 Skrevet 29. februar 2016 Lekegrinden ble lite brukt til nr 1, mest til oppbevaring av leker. Regner med den blir mer brukt nå når vi får nr 2. Ellers ble vugge og seng til baby nærmest ikke brukt/ikke brukt før han var nærmere året 😂 Bæreselen ble også bare brukt et par ganger.
Mumua Skrevet 29. februar 2016 #16 Skrevet 29. februar 2016 Det eneste er vel at jeg kjøpte alt for mye klær i str 62, da det såklart ble den str vi hoppet over. Bæreselen har vi fått brukt veldig lite, men det er fordi hun må ha oversikt hele tiden og har vært sånn siden fødsel omtrent. Nå som hun kan bæres fremovervendt er den kjekk å ha Den elektriske vugga er verdt sin vekt i gull, bleiebøtta fungerer kjempebra til tross for varmekablene, den store og tunge vogna er jeg kjempefornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #17 Skrevet 29. februar 2016 Grind, sånn sovepose med hull til armer å ha i senga, smokk og bamser/koseklut Anonymous poster hash: 718fb...503
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #18 Skrevet 29. februar 2016 Bleiebøtte! Helt klart den dårligste ideen jeg hadde. Varmekabler og bleiebøtte var ingen god idé Anonymous poster hash: f8331...679 Da kjøpte du feil, den vi har er designet med liten luftlomme mellom gulv og bøtta. Ingen lukt! Supert! Bleiebøtte er gull verdt! Anonymous poster hash: eb732...a53
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #19 Skrevet 29. februar 2016 Kjøpte nesten ingenting, men kjøpte en brukt vugge og ny madrass til den. Ble brukt to ganger. Ellers fikk jeg låne så og si alt så ingenting var bortkastet Anonymous poster hash: e5b6b...f06
Snøfnugget Skrevet 29. februar 2016 #20 Skrevet 29. februar 2016 Vi er også kjempefornøyd med bleiebøttene vi har. Fortsatt daglig brukt etter 21 mnd
Kjerringa med agurken Skrevet 29. februar 2016 #22 Skrevet 29. februar 2016 Smokker..Her var smokker en gudegave ☺️
LillePunk Skrevet 29. februar 2016 #23 Skrevet 29. februar 2016 Smokker..Her var smokker en gudegave ☺️ Var det jeg håpet på de skulle være her og 😂
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #25 Skrevet 29. februar 2016 Ammepute! Så tungvint å bruke, ble bare til at jeg kastet den vekk når jeg skulle amme. Anonymous poster hash: cbbf0...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå