Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Dette er litt flaut, men på en lang busstur i helga lastet jeg ned en gratisversjon av CC... ok tidtrøyte😉 Nå er jeg kommet til bane ti (om man kan kalle det det?) og kommer ikke videre samme hvor "flink" jeg syns jeg er. I stedet så bruker jeg opp livet/livene og så er det en viss tid før jeg kan prøve igjen. Får tilbud om å kjøpe liv eller spørre venner om hjelp. Noen som vet hvordan jeg kommer videre, gratis? Eller er det bare lureri og så må man uansett betale på et tidspunkt? Ikke at jeg må spille det, men det irriterer meg.... Anonymous poster hash: 3d8f3...556
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Du må bare prøve videre. Man får nytt liv hver 30. min., men maks fem liv til sammen. På mobilen kan man stille klokken frem i tid for å jukse til seg liv fortere. Og ellers må man bare prøve før man kommer seg til neste steg. Jeg snakker av erfaring. To år etter at jeg lastet det ned er jeg nå på level 1539, så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har stått bom fast på flere og prøvd utallige ganger, men det går alltid til slutt =) Anonymous poster hash: 7e3e4...ab2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Du må bare prøve videre. Man får nytt liv hver 30. min., men maks fem liv til sammen. På mobilen kan man stille klokken frem i tid for å jukse til seg liv fortere. Og ellers må man bare prøve før man kommer seg til neste steg. Jeg snakker av erfaring. To år etter at jeg lastet det ned er jeg nå på level 1539, så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har stått bom fast på flere og prøvd utallige ganger, men det går alltid til slutt =) Anonymous poster hash: 7e3e4...ab2 Glemte å legge til at jeg ikke har brukt en eneste krone på det spillet, så man må absolutt ikke betale =) Kommer noe reklame opp av og til som sikkert finansierer selve appen, men da er det bare å ta av internett når man spiller så slipper man den =) Anonymous poster hash: 7e3e4...ab2
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Du må bare prøve videre. Man får nytt liv hver 30. min., men maks fem liv til sammen. På mobilen kan man stille klokken frem i tid for å jukse til seg liv fortere. Og ellers må man bare prøve før man kommer seg til neste steg. Jeg snakker av erfaring. To år etter at jeg lastet det ned er jeg nå på level 1539, så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har stått bom fast på flere og prøvd utallige ganger, men det går alltid til slutt =) Anonymous poster hash: 7e3e4...ab2 Glemte å legge til at jeg ikke har brukt en eneste krone på det spillet, så man må absolutt ikke betale =) Kommer noe reklame opp av og til som sikkert finansierer selve appen, men da er det bare å ta av internett når man spiller så slipper man den =) Anonymous poster hash: 7e3e4...ab2 Det er bare en versjon av candy. Og den er gratis. Ja. Du kan kjøpe deg goder- men du må ikke. Er på level 1300 og ikke kjøpt noen ting. Spillet i mangen år, når det passer, som tidsfordriv. Anonymous poster hash: ea870...15e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Du må bare prøve videre. Man får nytt liv hver 30. min., men maks fem liv til sammen. På mobilen kan man stille klokken frem i tid for å jukse til seg liv fortere. Og ellers må man bare prøve før man kommer seg til neste steg. Jeg snakker av erfaring. To år etter at jeg lastet det ned er jeg nå på level 1539, så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har stått bom fast på flere og prøvd utallige ganger, men det går alltid til slutt =) Anonymous poster hash: 7e3e4...ab2 Glemte å legge til at jeg ikke har brukt en eneste krone på det spillet, så man må absolutt ikke betale =) Kommer noe reklame opp av og til som sikkert finansierer selve appen, men da er det bare å ta av internett når man spiller så slipper man den =) Anonymous poster hash: 7e3e4...ab2 Det er bare en versjon av candy. Og den er gratis. Ja. Du kan kjøpe deg goder- men du må ikke. Er på level 1300 og ikke kjøpt noen ting. Spillet i mangen år, når det passer, som tidsfordriv. Anonymous poster hash: ea870...15e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Er på 1500 og har aldri brukt en krone. Og jukser med liv 😂 Spilt i flere år. Klart du kommer videre, du må bare være sta😉 Anonymous poster hash: 28eb0...9bb
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Ikke like langt som de over meg, men er ca på level 950 og har ikke brukt ei krone. Spilt av og på i flere år, så når jeg først spiller, så har jeg fot 50 liv som gave Anonymous poster hash: f9908...9f6
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Du sier du ikke kommer videre uansett hvor flink du synes du er. Men du å jo løse oppgaven for å gå videre. Sjekket akkurat ut level 10, du må bli kvitt alle de gjennomsiktige rutene (geleèr) for å gå videre. Etter det må du vente til neste "episode" låses opp, om 3 døgn tror jeg det er. Hvis du har igjen noe gull av det du fikk på starten, kan du bruke det til å kjøpe deg umiddelbar tilgang. Anonymous poster hash: 3e24e...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå