Gå til innhold

Utsrikningslag for veninne i rullestol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det før for ei som sitter i rullestol,trenger tips til hva vi kan finne på for henne?😊 Blir også mest sannsynlig ei til veninne som sitter i rullestol som skal være med.

Anonymous poster hash: 3ee0c...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes utdrikningslag skal være en "siste" kveld med jentegjengen, en minneverdig og koselig kveld. Sånne utdritnings-greier er så kleint....

Hva med å leie en suite på et spahotell, ha spa, boblebad, stetteglass og kos, en bedre middag på restaurant til slutt. En helaften.

Anonymous poster hash: cf651...500
Gjest Antarctica
Skrevet

Støtter forrige taler. La damene nyte.

Lag litt underholdning, f eks en morsom quiz med brudens historie, morsomme episoder, hennes særheter og vittige sitater, kanskje?

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hva denne bruden liker å gjøre, men her er noen ting jeg tenker på :-) overraskende champagne frokost hos bruden, Manikyr og pedikyr, cocktail smaking, rebusløp, hundeslede, middag og vin hjemme hos noen med innleid kokk, karaoke, dildoparty..

Skrevet

Kurs i rullestoldans.

Rullestolløp.

Og ellers gjør koselige ting som passer til henne. Det er mange småflaur ting hun kan gjøre Hvis det passer til personligheten hennes.

Anonymous poster hash: 627b9...e95

Skrevet

Kle henne som egyptisk prinsesse og skaff en bærestol med 4-8 lettkledde, muskuløse, "slaver" som kan bære henne rundt i byen.

Anonymous poster hash: f0307...7dd

Skrevet

Vet om flere koselige kurs som kan tilrettelegge for utdrikningslag: Spille inn en CD i studio der dere synger alle sammen om hun og mange nok av dere liker å synge, malekurs (aktmaling om dere skal være litt mer dristig), fotokurs om hun liker å fotografere, scrapbookingkurs osv. På scrapbbokingkurset tok alle med bilder av bruden kom laget en egenkomponert side. Forloveren tok med mange bilder slik at det var noe å velge for alle om de ikke selv hadde med, alt ble satt inn i en fotoperm som bruden fikk med som bilde. Bilder fra fotokurs kan brukes til å stille ut på bryllupsfesten. Tegninger fra tegnekurs likedan. Alt kun om bruden liker slikt og er 100% konfortabel med utstillingene. Glassblåserkurs er et annet eksempel på aktivitet. Deretter en kjekk middag sammen der man koser seg som venninnegjeng :)

Anonymous poster hash: 47cb6...44c
Skrevet

Jeg synes utdrikningslag skal være en "siste" kveld med jentegjengen, en minneverdig og koselig kveld. Sånne utdritnings-greier er så kleint.... Hva med å leie en suite på et spahotell, ha spa, boblebad, stetteglass og kos, en bedre middag på restaurant til slutt. En helaften. Anonymous poster hash: cf651...500

Vær i hvertfall sikker på at hun liker sånt. Det er jo det man velger hvis man ikke finner på noe morsomt og jeg kjenner mange som synes det er ulidelig kjedelig.

Skrevet

Tur med hest og vogn eller motorsykkel med sidevogn

Bueskyting

rebusløp

Vinsmaking/ whiskysmaking

sjokoladekurs

Skrevet

Takk for tips😊 Hun er helsigvis ikke vanskelig og sier selv hun får tåle det som skjer den kvelden, om dt blir at vi skal dritw henne ut. Tenkte og ha litt flaue ting og mest kjekke og koseligge ting😊

Anonymous poster hash: 3ee0c...97a

Skrevet

Jeg synes utdrikningslag skal være en "siste" kveld med jentegjengen, en minneverdig og koselig kveld. Sånne utdritnings-greier er så kleint.... Hva med å leie en suite på et spahotell, ha spa, boblebad, stetteglass og kos, en bedre middag på restaurant til slutt. En helaften. Anonymous poster hash: cf651...500

Vær i hvertfall sikker på at hun liker sånt. Det er jo det man velger hvis man ikke finner på noe morsomt og jeg kjenner mange som synes det er ulidelig kjedelig.

Ulidelig kjedelig å se andre kose seg? Jøss, den var ny... Sukk...

Anonymous poster hash: 604b6...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...