Gå til innhold

De ha ennå ikke hilst på babyen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er så skuffet over svigerfamilien. Familien til mannen er de som snakker høyest og skryter mest på facebook osv. Men å ta seg tid til å kjøre to timer for å treffe barnebarn/tantebarn DET har de ennå ikke gjort.

Mannen sin familie bor i underkant av to timer unna oss og har ennå ikke kommet hit for å hilse på babyen som er tre måneder om få dager. Synes det er så sårt.

Vi måtte derimot si i fra dersom vi skulle til hjembyen til mannen, da.

Hva er det med mennesker som roper høyt og skryter masse i sosiale medier, men ikke viser et snev av interesse, engasjement, kjærlighet i det virkelige liv??

Anonymous poster hash: c71da...072

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besteforeldre har ikke møtt barnebarn på 3 mnd? Wow...det er sært. Hva sier mannen din om det?

Anonymous poster hash: 91236...582

Skrevet

Dere har all grunn til å være skuffet!!

Anonymous poster hash: 54f96...d84

Skrevet

Det skjønner jeg godt at du er skuffet over... skikkelig dårlig gjort

Anonymous poster hash: 26190...41c

Skrevet

Mannen sier ikke stort, men jeg vet han er skuffet og lei seg fordi familien hans ikke viser interesse. :( Men på sosiale medier viser de veldig til interesse med hjerter og gode ord!

Skrevet

Mannen sier ikke stort, men jeg vet han er skuffet og lei seg fordi familien hans ikke viser interesse. :( Men på sosiale medier viser de veldig til interesse med hjerter og gode ord!

For en kjip familie. Kan ikke han spørre når de skal hilse på babyen?

Dere Bør nok akseptere at det ikke blir mye kontakt eller hjelp fra besteforeldre på fars side fremover. Hvis du ikke forventer noe blir du kanskje mindre skuffet

Anonymous poster hash: 91236...582

Skrevet

Har dere spurt dem hvorfor de ikke kommer? Eller har dere spurt dem om å komme en dag?

Kan være at de er redde for å trenge seg på?

Men uansett, det høres veldig sært ut å ikke ta en tur for å se barnebarnet på så lang tid.

Om de er slik at de bare skryter på fb, er blitt bedt til dere og ikke kommet, da tror jeg at jeg ville skrevet på fb til slutt "ja, jeg kan bekrefte at h*n er enda skjønnere/mer sjarmerende i virkeligheten, det vil dere se om dere tar turen også, husk h*n vokser fort og dere har jo enda ikke sett ham/henne". Men... å skrive noe slikt må være absolutt siste utvei hvis de ikke gidder å ha kontakt med dere, for en slik kommentar får dem til å miste litt ansikt...

Jeg ville forsøkt å snakke med dem. Og om mannen din ikke vil så ville jeg spurt foreldrene hans om de ikke tenker over at de sårer sønnen når de ikke gidder å se barnet hans. Jeg regner med at dere har bedt dem komme og de ikke vil/"kan"/gidder.

Anonymous poster hash: b221c...aeb
Skrevet

Så trist å lese, kjenner meg så igjen i det du skriver. Her er det stor ståhei og gode ord og lovnader om at besteforeldre skal ta med barna på aktiviteten vi feks la ut bilde av. Alle rundt oss tror de er verdens beste besteforeldre. Sannheten er at når de kommer på besøk gjerne 10 dager til enda er de hos venner hver formiddag eller på bytur. Når vi kommet hjem på ettermiddagen forventer de middag og kaffe. Er mye styr rundt middagen med to små men med deres smelling blir barna som monstre. Har enda ikke klart å gjennomføre et måltid der besteforeldre er til stede. Etter middagen legger de seg og passer på å stå opp igjen 19-1930 merkelig nok er det alltid da barnas legger seg. Så lirer de ut av seg ja nå er vel barna i seng slik at vi voksne kan kose oss. Sliter veldig på oss dette. Gruer oss til hvert besøk vi foreldrene sliter oss imellom da ol. Er ikke meningen å svart male håper bare ikke dette blir deres virkelighet. Jeg ville snakket med dem før det var for sent.

Anonymous poster hash: 2c025...871

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...