Gå til innhold

Legen i morgen eller se an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 åringen har siden torsdag morgen hatt vondt i hodet og halsen.Hadde bittelitt feber på fredag og så kom feberen igjen idag,ikke høy men rundt 38.5. Halsen er verst når hun hoster,da gjør det vondt sier hun og ikke når hun spiser..Men hun vil ikke spise noe særlig så er litt usikker...Lurer på om jeg skulle ringt legen i morgen og fått tatt en halsprøve eller se det litt ann...Søstra har også vært syk men hun var frisk igjen etter 2 dager..

Anonymous poster hash: dcdef...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke gått til legen med det. Hadde gitt Paracet og sett an videre.

Skrevet

Jeg hadde nylig halsbetennelse, og jeg trodde jeg skulle dø :P

Klarte så vidt svelge mitt eget spytt, og å hoste var helt grusomt! Jeg er snart 40 år, og satt på legevakta og grein fordi jeg måtte hoste :P 🙉🙈🙊

Men jeg hadde 40 i feber og crp på 155 i tillegg..

Hadde absolutt tatt henne med til legen, for er det halsbetennelse så er det grusomt vondt :( Jeg måtte ha penicilin..

Anonymous poster hash: f9ac1...f4b

Skrevet

Takk for svar! Ser an formen i morgen,er den som idag så ringer jeg legesenteret og forhører meg 😊

Hi

Anonymous poster hash: dcdef...637

Skrevet

Bedre med en gang for mye til legen. En halsbetennelse trenger ikke gi så høy feber men det er fryktelig vondt.

Siden hun har hanglet siden torsdag vil det nå gi utslag på CRP om hun har en infeksjon.

Anonymous poster hash: 175b3...36c

Skrevet

Hvis barnet bare er medium sykt, uten store plager, så ville jeg avventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...