Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Plutselig etter middagen så ble pulsen høy,hadde på forhånd hatt noen ekstraslag.Jeg blir engstelig og tenker på pulsen og syns den slår så rart,men den gjør jo egentlig ikke det...Nå er jeg i tillegg varm fordi det er så varmt her og da blir vel også pulsen høyere..Har snakka med legen om det og han mener at det er fordi jeg er engstelig at pulsen blir høyere..Legger jeg meg ned å slapper helt av ei stund så roer den seg... Anonymous poster hash: f5954...d9f
TPK Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Høres normalt ut ja. 80 er jo ikke spesielt høyt heller. Slutt å måle pulsen og slapp av!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Jeg har det som deg. Da jeg var hos legen var pulsen plutselig 101. Vet ikke om det er normalt. Legen virket ikke bekymret.. Anonymous poster hash: 728e7...215
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Har 65 i ene øyeblikket og 82 i neste øyeblikk 😜 Men kroppen er nok litt urolig så derfor...Lettvint med pulsmåler på tlf 😜 Må nok legge bort tlf og legge meg selv rett ut på sofaen og slappe av 😊 Og nå sitter jeg med ullundertøy og det er 24 grader i stua,ikke rart hjertet slår så hardt at jeg kjenner det mår jeg sitter... Skal prøve å ikke bekymre meg,takk for svar dere 😊 HI Anonymous poster hash: f5954...d9f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Stemmer nok ikke helt med pulsmåler på tlf. Mål den selv heller. Høres ikke farlig ut akkurat. Anonymous poster hash: ea51b...b44
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Stemmer nok ikke helt med pulsmåler på tlf. Mål den selv heller. Høres ikke farlig ut akkurat. Anonymous poster hash: ea51b...b44 Får omtrent det samme når jeg måler selv og 😉 Hi Anonymous poster hash: f5954...d9f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Men, kjære deg, det der er helt normalt! Slutt å mål, du kommer til å stresse på deg sopp. Anonymous poster hash: 475c5...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå