Gå til innhold

Jeg er ikke glad lengre:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet for en følelse:-( har alltid vært alene med barnet mitt på 11, traff drømmemannen for 2 år siden, flyttet nettopp sammen og fann ut at jeg er gravid. Har fått panikk og er bare trist hele tiden. Hadde det så fint bare meg og barnet mitt da vi var alene. Nå har vi flyttet og det kommer en baby om noen mnd, synes det blir for mye og tenker på barnet som jeg har fra før. Min største skatt. Redd det blir sjalusi, redd forholdet med barnet mitt og samboeren min bli dårligere.. Er bare redd:-( gråter mye og sånn e jeg ikke!

Anonymous poster hash: b44c1...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være litt hormoner som er i omløp. Normale bekymringer du har, men det kan være lurt å ta kontakt med lege eller jordmor om følelsene ikke slipper taket, slik at du kan få bearbeidet.

Lykke til! 

Anonymous poster hash: 39237...1ae
Skrevet

Husk at et søsken er en gave til barnet du har fra før, også:) Det er nok hormoner og litt overveldende akkurat nå. Men snakk gjerne med noen om hva du føler. Lykke til:)

Anonymous poster hash: ee4f3...9fc

Skrevet

Tusen takk:-) håper dette går fint:)

Skrevet

Andre som kanskje har vært i samme situasjon?

Skrevet

Svangerskapsdepresjon? Snakk med jordmor eller lege, fortell hvordan du har det. Jeg hadde det sånn etter fødsel, utviklet seg til en depresjon. Irrasjonelle tanker som ikke hadd bunn i virkeligheten :)

Anonymous poster hash: 35172...632

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...