Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Feks.Skal på fjellet å det er spådd overskyet fra Onsdag. Da sier vedkommende på onsdag blir det et jævla møkkavær.Jeg syns det er så slitsomt når folk prater sånn.Hva mener dere? Anonymous poster hash: d035d...1b6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Jeg synes det kommer an på været. Anonymous poster hash: b998f...6cc
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Så hvis det er overskyet på fjellet så skal man sitte å si hvor jævlig møkka vær det er.Jeg orker ikke sånn negativ prat om alt.blir sliten av det.Hvorfor ikke ha en mer positiv vinkling på ting. Anonymous poster hash: d035d...1b6
Gjest GulleGo´ Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 En i familien min klager på det hver eneste dag. Enten er det for kaldt, og det skulle gjerne vært mildere. Når det blir mildere, så snør det for mye for henne. For stakkars henne som må børste av bilen. Nei hun skulle heller hatt det kaldt og ikke snø, eller enda bedre, REGN. Så kommer regnet, og hun er fly forbanna fordi hun ikke kan gå ut døra uten å bli våt. Nei, hun skulle heller hatt overskya. Men så blir det overskyet, og det er også feil for da er det ikke sol. Nei, sol, det hadde vært tingen. Så kommer endelig sola på sommeren, og hun skulle heller hatt det kaldt fordi det er så mye insekter når det er varmt. Jeg blir gæren
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Jeg både klager på været, og prater positivt om været. Men når jeg klager, så sier jeg det en gang, jeg sitter ikke og messer om det. Og er jeg på fjellet og det er bare vanlig overskyet, så går jeg da ut uansett. Jeg gjør jo det beste ut av situasjonen. Men jeg er jo mye mer glad i det været som er nå. I dag har vi kost oss på skøytebanen, og sittet ute og kost oss med vafler og kakao. Så deilig i sola. Vi har vært på skøytebanen i overskyet vær og minus grader og. Men da står vi i ca 40 min, så drar vi hjem igjen og koser oss hjemme. Nå er jeg kronisk syk, og blir mye dårligere på vinteren. Og mye bedre på sommeren. Så jeg elsker sola, og hater kulda. Anonymous poster hash: 21179...b2c
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Synes det er slitsomt når folk er veldig opptatt av/misfornøyd med været og klager mye istedenfor å gjøre et det beste utav det. Men selvfølgelig er det lov å ønske seg sol i påskeferien og vi var vel alle litt lei av regn og dårlig Vær sommeren 2012.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Jeg synes folk generelt klager veldig på været til alle årstider. OG til og med at det er kaldt om vinteren her i Norge! Okei - når det har regnet på tvers i 5 dager hvor sola bare har truet med å komme frem en gang og jeg bor i telt, så blir jeg litt lei, men det er da også utrolig sjelden at det er slik! Så lenge jeg får tørket opp meg selv innimellom eller er hjemme og kan tørke klærne mine jevnlig, så ser jeg ingen grunn til å klage. Det er jo ikke slik at det fortsetter sånn til evig tid heller! Anonymous poster hash: d41cf...f34
sug lut Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 (endret) Nekter å omgås folk som klager på været. Endret 28. februar 2016 av sug lut
Iselilja Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 Finnes ikke stygt vær, bare stygge klær.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 Her i Stavanger pisseregner det vanligvis alltid ( bortsett fra denne helgen) og i hele fjor sommer var det ca 13 grader og regn. Da blir en lei av å være positiv til været Anonymous poster hash: e974c...aed
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 Er bergenser så jeg ville reagert om noen hadde kalt overskyet vær for møkkavær. Jeg ville gitt en fot for en måned sammenhengende overskyet. Været er fint, selv yr regnes som helt greit vær i mitt hode. Møkkavær er når der regner så hardt at regnet kommer nedenfra og opp. Lett regn er ingenting å ta på vei for. Anonymous poster hash: fc249...0b3
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #12 Skrevet 29. februar 2016 Klaging på vær er slitsomt. Jeg elsker all slags vær. Å ta på seg riktig tøy å bevege seg ute i det andre kaller drittvær er deilig. Å være på tur i skogen en skikkelig regnværsdag er herlig. Anonymous poster hash: f7e0b...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå