Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Vi flyttet 20min kjøretur unna der mor bor, det er alltid vi som må kjøre/hente. Med en gang det er snakk om noe annet er det en eller annen grunn til at de ikke kan! Grett nok, vi kjører/hentet barnet på skolen, men helger og ferier er det vel rett at det skal fordeles likt? Vi ønsker få til en ordning der vi kjører hver vår vei. Anonymous poster hash: 64f01...e76
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Har dere 50/50? I så fall er det vel vanlig at en har byttedag for eksempel mandag. En leverer i barnehagen/skolen, den andre henter. Hvis barnehagen/skolen er rett ved der mor bor, blir det vel i praksis du som må ta all kjøringen. Anonymous poster hash: 0e892...840
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Kjøring eller utgifter til kjøring skal deles på. Om dere alltid må kjøre ved henting og levering hos mor skal mor betale dere en sum for dette. Anonymous poster hash: 3ba08...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå