Gå til innhold

Noen som har hatt barn med nyrebekkenbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble de behandlet hjemme eller på sykehus? Var på legevakten og fikk konstatert nyrebekkenbetennelse, begynte på selexid. Nå over 1 døgn senere rapporterer hun økende smerter. 10 år gammel. Tenkte vi skulle dra på legevakten igjen nå.

Anonymous poster hash: 0101c...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt på å gå veldig galt med vår jente, men da var hun bare 2 mnd.!Hun ble selvfølgelig innlagt, men usikker når de er så store som ditt barn...

Anonymous poster hash: 48f2a...dca

Skrevet

Begge mine var innlagt to døgn med nyrebekkenbetennelse. De var rundt 8 år tror jeg.

Hvis smertene øker ville jeg tatt turen på legevakten.

God bedring.

Anonymous poster hash: 28511...be2

Skrevet

Feberen har gått ned da, men som sagt økende smerter. Drar hvert øyeblikk

Anonymous poster hash: 0101c...ce4

Skrevet

Jeg hadde det selv da jeg var 15. Var veldig dårlig, skyhøy feber og mye smerter. Var innlagt i 3-4 dager og fikk antibiotika intravenøst. Så ikke nøl med å gå til lege igjen!

Anonymous poster hash: 843ad...13c

Skrevet

Vi var innlagt når frøkna var syk med det, hun var da 4 år. Var på sykehuset i 2 dager.

Anonymous poster hash: f2c66...ea4

Skrevet

Jeg har hatt det selv 3 ganger. 1 gang som barn og 2 som voksen. Alle gangene har det blitt behandlet med antibiotika hjemme. Som barn husker jeg ikke så mye av annet at det var sykt vond. Som voksen har det vært litt slik at dagen etter jeg har startet behandlingen har vært den verste, både med tanke på smerter og feber.

Lille snupp hadde da hun var 8 mnd og var innlagt med antibiotika intravnøst ca 1 uke

Anonymous poster hash: d4a88...f1a
Skrevet

Var innlagt i en uke med intravenøs antibiotika, men hun var ikke mer enn 8 uker gammel

Anonymous poster hash: db042...15f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...